АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Монделийз Интернешънъл публикува петия годишен доклад, в който отбелязва, че продуктите за похапване между основните хранения („снакинг“) са предпочитани пред традиционното хранене. Консуматорите избират брандове, които съответстват на техните ценности.
Става дума за начин на хранене, който включва консумация предимно на продукти с по-малък въглероден отпечатък: плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, варива, ядки и ненаситени мазнини, както и умерен до нисък прием на риба, морски дарове, меса, картофи, млечни продукти, захар.
Според класация на онлайн пътеводителя за традиционна храна "Тейст Атлас" (Taste Atlas) на първо място е турският дюнер "Томбик" , на второ място в класацията е ливанският сандвич "шауарма", а трети - виетнамският "бан ми".
Всеки един регион в България има своята специфика на предпочитания – в Североизточна България, например, фаворит е суджукът за сушене и печене, докато в Северозападна - това са бабе и бахур. В София се консумират по-мазни артикули и на особена почит е сланината.
Създаването на купажно вино може да се окаже най-творческата част от работата на един енолог. Вездесъщият, и много български, купаж от шардоне и совиньон блан, е силно представен, в различни ценови и оценъчни категории: от 84 до 88 точки и от 11 до 22 лева
"Тур д‘Аржан" ("Сребърната кула") предлага наред със своето "неустоимо основно ястие" и гледка от първия ред за две от най-значимите събития на 2024 година - отварянето на катедралата "Нотр Дам" след възстановяването й и церемонията по откриването на Летните олимпийски игри.
Повече от 130 проби на вина от пет държави са подадени до момента за участие в международния конкурс, който предшества престижното изложение „Винария 2024“. В дегустациите на вина и спиртни напитки участват проби от България, Италия, Румъния, Гърция и Турция.
Арманякът носи името на едноименната област, разположена в сърцето на Гаскония, Югозападна Франция, и е тясно свързан с историята на гасконците.
Специалната дегустационна вечер "Бирата на фокус" с четиристепенно меню имаше за цел да покаже как най-добре може да се съчетаят кехлибарената напитка и храната.
Името на заведението е Араки на името на собственика и главен готвач Мицухиро Араки. Менюто за един човек струва £300 на човек.