EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Българка в проект на Аксел Шпрингер

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българка в проект на Аксел Шпрингер

mail12:45 | 30.01.2013прегледи 928 коментарикоментари 0


Анелия Илиева, която през 2009 г. доведе в България легендарното списание “Ролинг стоун” и в качеството си на негов главен редактор стана единствената жена и най-младия главен редактор на “Ролинг стоун” в света, от четири месеца работи в Сан Франциско, Калифорния по последния проект на германската медийна империя Аксел Шпрингер.

Проектът стартира през септември 2012 и се ръководи от трима топ мениджъри на Аксел Шпрингер – изпълнителния маркетинг директор Петер Вюртенбергер, главния редактор на „Билд” Кай Дикман и основателя на Idealo.com Мартин Зинер. В момента те работят в сърцето на Силициевата долина, като целта е да се проучат местните печеливши дигитални бизнес модели, които успешно да се пренесат в Европа чрез стратегически партньорства, джойнтвенчър или придобивания. Анелия обяснява интереса на издателската компания именно към тези дигитални модели с оглед бъдещето на медиите, което е в пряка връзка с изключително бързото развитие на информационните технологии днес.
Анелия Илиева е поканена да се присъедини към екипа на Аксел Шпрингер в Калифорния лично от Петер Вюртенбергер, след като тази есен успешно завършва Магистратура по бизнес администрация в Хълт Интернешънъл Бизнес Скуул в Сан Франциско. “Много съм щастлива, че Петер ме покани за четвъртия член на екипа си в Пало Алто. Това ми дава възможност да имам активна роля в бизнес преговори на най-високо ниво и най-вече да участвам в оформянето на медийния пейзаж в Европа. Предстои реализирането на много вълнуващи стратегически проекти, които ще доведат до сериозно раздвижване на медийната сцена в Европа – казва Илиева. – Работата с Петер, Кай и Мартин е изключително динамична. Изисква 110 процента отдаденост, тъй като трябва да постигнем сериозни резултати за кратко време.”
Аксел Шпрингер притежава над 230 вестника и списания в 36 държави, над 80 онлайн издания, множество телевизионни канали и радио станции. Най-известни от печатните медии на Аксел Шпрингер са “Ди Велт”, както и най-тиражираният германски всекидневник – таблоидът “Билд”. Корпорацията има сериозни позиции и в онлайн маркетинга с дяловете си в Zanox, Digital Window и buy.at, както и cобствените си платформи за обяви: за работа (StepStone), недвижими имоти (Immonet) и сравняване на цени (Idealo). В момента “Билд” със своите над 12 милиона читатели в цяла Европа е печелившо печатно издание и осигурява 38% от приходите на империята. Но собствениците на Аксел Шпрингер искат до 2020 г. да увеличат приходите си от онлайн съдържание до 50%.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg