EUR 1.9558
USD 1.7235
CHF 1.8891
GBP 2.3386
CNY 2.7185
you tube
mobile version

"Брей" е "Най-добра собствена марка"

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Брей" е "Най-добра собствена марка"

mail11:09 | 06.10.2021прегледи 850 коментарикоментари 0


Националната линия продукти „Брей!“ на Kaufland България спечели отличието за „Най-добра собствена марка“ по време на тазгодишното издание на Progressive Awards. Наградите отличават успешните компании и брандове, които задават тенденциите и допринасят за развитието на индустрията и пазара с бързооборотни стоки.

Конкурсът се организира за трета поредна година от сп. „Progressive“, като жури избира петима финалисти за всяка от 13-те категории. Финалистите продължават в етап на гласуване, в което участват над 12 000 средни и топ мениджъри от бързооборотния сектор и свързаните с него бизнеси.

Марката "Брей!" беше представена в средата на 2020 г. и за по-малко от година успя да се утвърди сред българските потребители, постигайки 87% разпознаваемост на бранда. Разнообразният асортимент на "Брей!" включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни, напитки и други.

За формирането на асортимента на "Брей!" Kaufland си партнира с 28 производители, чиято продукция идва от над 15 региона в страната. "Брей!" е продължение на стремежа на Kaufland да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси. 

Това е поредно отличие за серията родни продукти на Kaufland България. По-рано през годината те получиха признание в конкурса „Продукт на годината“ в пет категории. През юни „Брей!“ беше наградена в категория „Налагане на собствени марки“ на конкурса „Компания на годината“.  В средата на септември Kaufland получи две златни отличия, едно сребърно и още няколко номинации на тазгодишното издание на рекламния фестивал, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (ФАРА), за запомнящи се творчески концепции на собствената линия български продукти на Kaufland.


Тагове: Кауфланд, Брей
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg