EUR 1.9558
USD 1.6795
CHF 2.0884
GBP 2.2411
CNY 2.3755
you tube
mobile version

Развитие на рекламната дейност на морските летища

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Развитие на рекламната дейност на морските летища

mail14:59 | 18.12.2025прегледи 105 коментарикоментари 0


„Фрапорт Туин Стар Еърпорт  Мениджмънт“ АД и International Airport Advertising Corporation  Ltd (IAAC) официално подписаха  8-годишно споразумение за управление и развитие на рекламната дейност на Летище Варна и Летище Бургас.

Договорът влиза в сила от 1 януари 2026 г. и представлява важен етап в дългосрочната стратегия за търговско развитие и подобряване на пътническото преживяване на двете летища.

Съгласно споразумението IAAC поема пълната оперативна и инвестиционна отговорност за рекламната дейност, включително модернизацията и разширяването на дигиталните и статични рекламни формати. Партньорството е насочено към въвеждане на иновативни и висококачествени рекламни решения, които допринасят за по-добра ориентация, по-висока естетика и по-ефективна търговска среда в терминалите, както и за устойчив ръст на неавиационните приходи.

Сътрудничеството подкрепя визията на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт  Мениджмънт“ АД за развитие на търговските дейности на летищата Варна и Бургас чрез използване на международен опит, решения, базирани на пазарни анализи, и значителни капиталови инвестиции, при запазване на уникалната, модерна и запомняща се летищна визия.

Двете страни подчертаха, че дългосрочният характер на договора създава стабилна рамка за инвестиции, иновации и тясно партньорство, от което ще спечелят пътниците, авиокомпаниите, търговските оператори и рекламодателите.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg