АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


В България до 1944-та година е имало и главни пътища от бетон и асфалт! Правителството е правило всичко възможно за разширяването и подобряването на пътната ни инфраструктура. Още по времето на Цар Борис 3-ти.


През кризисната 2009 г. се прекъсва тенденцията на двуцифрен номинален ръст на средните заплати на национално ниво, характерна за последните пет години.


Намирането на работа в чужбина е временно решение на финансовите проблеми. Българските емигранти обикновено полагат нискоквалифициран труд, а паричните потоци към родината са несъществени.


Икономисти прогнозират, че ако Латвия отстъпи на натиска и реши да обезцени националната си валута лат, това ще предизвика ефект на доминото в Прибалтика и в България.


14 млрд. евро ще са нужни за изграждане на модерна инфраструктура на страната до 2020 година, показват данните от различните ведомства.


Изтеглянето на автомобили през 2010 година стигна своя апогей и се превърна в най-големия прецедент в историята на пазарите.


Какви са българските емигранти в Европа? Колко са, в кои сектори на икономиката работят, какви са професиите им, какви заплати получават, какви длъжности заемат?


Това, което ни вълнува всички от 2008 г. насам, е кога ще свърши финансовата криза. Ето защо решихме да ви представим картина на реалната икономическа ситуация в световен мащаб, както и няколко прогнози за бъдещето.


Ако през април и май 2009 валутните резерви се задържат на почти едно ниво, то в периода октомври - март бяхме свидетели на срив в рамките на около 5 млрд. лв. Какво се случи тогава?


Най-мащабният проект в пристанищната инфраструктура превръща порт Бургас в ключова точка между Централна Европа към Средна Азия, Близкия Изток и Средиземноморието.