АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Лондон – най-привлекателният център



Лондон се превърна в най-привлекателния град в света сега и продължава да играе централна роля, нареждайки се като топ дестинация за посетители във втория годишен доклад Global Destination Cities Index на MasterCard Worldwide. За втора поредна година се очаква британската столица да привлече най-много пари, похарчени от международни посетители, нареждайки се пред Ню Йорк, Банкок, Париж и Сингапур.
По отношение на броя международни посетители, Рио де Жанейро (с ръст от 28,6%), Токио (с ръст от 21,5%), Абу Даби (с ръст от 17,9%), Тунис (с ръст от 17,7%), Истанбул (с ръст от 14,7%) и Торонто (с ръст от 7,6%) се очаква да са с най-големите увеличения за съответните региони, а Азиатско-Тихоокеанският регион (с ръст от 9,5%) е с тенденция да показва най-голям ръст през 2012 г. в сравнение с всички останали региони на света. Според Индекса, въпреки предизвикателната икономическа обстановка, общият брой международни посетители се предвижда да нарасне със стабилните 5,7%, разходите 10,6% повече съответно в топ 20те градове, класирани в доклада, в сравнение с показателите от 2011 година.
Привлечени от знакови музеи на града, от ресторанти и шоутата на Уест Енд от световна класа, както и от лесния начин за правене на бизнес, посетителите на Лондон се очаква да изхарчат повече от средната сума пари на човек, в сравнение с посетителите на всички други градове, цитирани в доклада на MasterCard. Като глобално свързващо звено, Лондон също е на път да се превърне в "столица на безкешовите разплащания" в не толкова далечното бъдеще. MasterCard предвижда, че електронните транзакции могат да задминат разплащанията с пари в брой за потребителски плащания в Обединеното Кралство до 2025 г.
Aн Кеърнс, президент „Международни пазари“, MasterCard Worldwide, коментира. "Този Индекс обрисува картина на все по-взаимосвързан свят, където електронните транзакции играят ключова роля в насърчаването на световната търговия. Когато погледнем към начина, по който харчат международните пътници, виждаме, че разплащанията с пари в брой не задоволяват нарастващото търсене на безопасни, опростени и интелигентни плащания.''
Tweet |
|