EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Кампания за интерактивен „Царевец” + видео

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кампания за интерактивен „Царевец” + видео

mail06:40 | 04.05.2017прегледи 1154 коментарикоментари 0


Проект цели да създаде интерактивна визуализация на средновековната крепост „Царевец”. Разработчиците стартират кампания за набиране на средства.

Към момента е създадена демонстрационна реконструкция, която пренася зрителя в двора на царския дворец. Вариантите на пилотната версия са зимен и летен, дневен и нощен. Към моделите на архитектурните паметници ще се добавят човешки изображения, както и звукови ефекти, които да пренесат посетителя в отминалото време. Целта е цялостна реконструкция на всички обекти от Царевец, като за осъществяването на идеята ще се разчита на дарения. За довършване на работата по 3D облика на царския дворец са нужни 10 хил. долара. За главния вход и пътя към двореца търсената сума е 15 хил. долара. 20 хил. са нужни да се включи и Патриаршията, а добавянето на Балдуиновата кула покачва сумата на 25 хил. долара.

Компютърната визуализация на „Царевец” дава огромни възможности за популяризиране на туристическия обект. Виртуалната реконструкция може да се използва като помагало в сферата на образованието. 

Основната мисия на настоящия проект е да се създаде възможно най-реалистична и автентична визуализация на „Царевец”. За да се постигне тази цел на първо място трябва да се моделира сложния терен на историческия хълм. След това е нужно да се реконструират голям брой уникални сгради и фортификации. Изключително важно е да се моделират и анимират достатъчно персонажи, които да изпълнят улиците на средновековната крепост. Цялостната атмосфера ще се допълни от специално разработени музика и звукови ефекти. Изпълнението на описаните по-горе задачи ще се реализира в тясно сътрудничество със специалисти консултанти по история и археология.

Идеята е на българското софтуерно студио Parizagames.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg