EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Загорка Ретро вече и в кен

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Загорка Ретро вече и в кен

mail18:01 | 13.04.2017прегледи 1001 коментарикоментари 0


Загорка Ретро вече  се предлага на българския пазар в нова опаковка – кен от 330 мл. След като беше първият бирен бранд у нас, който преди 2 години ни припомни, че ретрото пак е на мода, сега Ретро засяга една още по-вечна тема – някои неща не се променят.

Разбира се, самият кен е нещо ново, но той напомня за истинската почивка, която в миналото просто наричахме отдих. Оттам и колекционерската серия кенове или както те самите се наричат: Пиво за културен, Пиво за активен и Пиво за домашен отдих.

Новата опаковка на Загорка Ретро изглежда модерна, но така е изглеждал и първият български бирен кен. Той е пуснат на пазара през далечната 1984 г., именно от Загорка.

Загорка Ретро бе пусната на българския пазар през 2015 година. Само за една година брандът успя да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар в България*. Благодарение на успешния продукт Загорка Ретро бе номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.

*По данни на AC Nielsen България за 2015


Пивоварна Загорка е създадена преди повече от 110 г. в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията“  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка в любимата бира на поколения българи. 

През 1994 г. „Загорка“ АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на 20 години, повече от 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка“ АД за  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажирана да развива своя бизнес устойчиво и отговорно, като се фокусира върху няколко ключови области, които са и пряко свързани с бизнеса на компанията, където тя може пряко да повлияе: опазване на водните ресурси, намаляване на въглеродни емисии, устойчиви ресурси, развитие на местните общности, безопасност и здраве, и отговорна консумация. През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка“ АД с наградата „Зелена България“ за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg