АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
50 пъти повече коли в София от местата в "синя зона"



Регистрираните в столицата леки автомобили са над 50 пъти повече от местата в "синя зона", които съществуват в момента, каза на семинар "За политики по управление на мобилността" Емил Петров от Центъра за градска мобилност. Съществуващите в момента надземни паркоместа в "синя зона" са близо 11 хиляди, а в частни паркинги има близо 6 200 места. В подземните гаражи, които са главно частни, има още 2 630 места. По думите на Петров много често в столицата има по около три хиляди отпаднали места всекидневно в "синя зона" заради ремонти и строителство около тях. Превозването на репатрирани автомобили в момента по себестойност е 50,74 лв., а цената на услугата, плащана от нарушителите, в момента е 29,90 лева. В столичния градски транспорт около 54 процента от пътуващите са в автобуси, около 11 процента пътуват с метрото. Издадените електронни карти за пътуване в електротранспорта са 450 хиляди.
Tweet |
|
така ще е г-н петров след като правителството направи всички селтаци граждани на света и ги пресели в софия.народиха си въшливите дечица дето не могат да си напишат името правилно без правописни грешки и не могат да говорят без да мякат но се титулуват СОФИЯНЦИ!
Център за градска мобилност ЕООД за 2010 г. отчита приходи от "синя зона" в размер на 8 484 хил. лв, което за 253 работни дни през годината означава, че средно на ден приходите са в размер на 33 533 лв. При средно 10 000 паркоместа за годината излиза, че всяко едно паркомясто в "синята зона" на София ежедневно е заето за неповече от 3 часа (?!). Всеки може да види, че на практика това съвсем не е така - армия от инспектори се "грижи" да продава талони, да закачат скоби, да репатрират автомобили. Тази армия обаче повечко работи за себе си, а не за приходите на Общината. Тези приходи за 12 часов работен ден показват или една изключително ниска ефективност, или огромни кражби, или че зоната се е разпростряла върху територии, на които никой не иска да паркира?! Очевидно е, че истинската причина да има непрекъснат натиск от страна на ЦГМ и Общинския съвет на София за увеличаване на таксите, работното време и паркоместата, които обхваща „синята зона” в София е съвсем друга.