EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Шест фирми ще ремонтират улиците на София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Шест фирми ще ремонтират улиците на София

mail10:43 | 16.04.2010прегледи 1683 коментарикоментари 0


Шест фирми ще правят текущите ремонти на улиците в София  в следващите четири години. Те ще бъдат избрани с обществена поръчка, която беше обявена на 14 април от общината. Заместник-кметът Любомир Христов обясни, че за разлика от миналия конкурс, чийто договори изтичат през лятото на тази година, сега София е разделена не на три, а на шест зони.В първа зона попадат районите "Витоша", "Лозенец", "Средец" и "Триадица", във втора - "Овча купел", "Банкя", "Красна поляна" и "Красно село", в трета - "Люлин", "Възраждане", "Илинден", "Надежда" и "Връбница", в четвърта - "Оборище", "Сердика", "Подуене" и "Нови Искър", в пета - "Слатина" и "Кремиковци", а в шеста - "Панчарево", "Младост", "Студентски", "Изгрев".
Всяка една от обособените зони е отделна позиция, за която ще се кандидатства.
Обхватът на извършваните дейности ще е текущия ремонт и поддържането на пътните настилки, тротоарите на всички улици, както и текущия ремонт и поддържането на мостове, пасарелки, водостоци и пешеходни подлези, съобщи Христов, цитиран от БТА.
Срокът, за който ще бъдат сключвани договорите с класираните кандидати ще е четиригодишен, като всеки кандидат ще може да подава документи само за една обособена позиция.
За разлика от миналия конкурс сега общината сваля изискуемия минимален оборот - от 100 на 8 милиона лева, като той е минимално изискуем и за извършените строително-монтажни работи.
Освен това кандидатите трябва да имат изградени най-малко пет обекта от пътното строителство - улици, пътища и пътни съоръжения.
За първи път общината иска от кандидатите да имат и техника за извършване ремонт на единични малки участъци и пукнатини по пътни настилки с полагане чрез инжекционен метод, което означава без рязане и фрезоване или договор за такава техника.
Другата новост е, че освен техниката за изпълнение по традиционната технология кандидатите трябва да имат и собствена техника за възстановяване на пътни настилки по съществуващо положение по съвременни технологии или договор за ползване на такава техника. Гаранционният срок за уличните ремонти по нормативните документи е едногодишен, но всеки кандидат ще може да предложи и по-голям, обясни още Христов. Това също ще влияе на класирането, като водещият елемент ще е цената на ремонтите.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg