EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

"Черен петък": 66% ще купят модни артикули

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Черен петък": 66% ще купят модни артикули

mail15:02 | 24.10.2022прегледи 438 коментарикоментари 0


 

66% от българските потребители планират да закупят модни артикули по време на Черен петък. Най-новото GLAMI проучване Fashion (Re)Search споделя какво и как биха купили българите в най-натоварения ден за пазаруване в годината.

Черният петък често се смята за най-натоварения ден за пазаруване в годината иотбелязва началото на коледния пазарен сезон. Тази година в цял свят Черният петък ще бъде на 25 ноември. По случай на приближаването на „големия ден“ GLAMI.bg споделя някои любопитни факти от последното си проучване Fashion (Re)Search за това как българите смятат да прекарат Черния петък през 2022.

През последните няколко години, поради пандемията от COVID-19, навиците ни за пазаруване се промениха драстично. Хората по света трябваше много бързо да преминат към 100% онлайн пазаруване от всякакъв вид. Дори и след официалното отваряне на магазините, все още виждаме, че много хорапредпочитат да правят покупките си онлайн. 59% от участниците в проучването на GLAMI потвърждават, че ако магазините, от които планират да пазаруват, са претъпкани или опашките са много дълги, те биха си тръгнали и биха направили поръчката си онлайн. Само 27% са абсолютно сигурни, че ще посетят физическите магазини, независимо колко хора има в тях, докато 14% все още не знаят как ще направят своите покупки.

Въпреки че повече от половината от участниците не правят планове какво точно ще купят, по-голямата част от българите вече са решили колко са готови да похарчат. 32% планират да дадат между 100 и 200 лв за модни находки. 25% възнамеряват да купят модни стоки за 200 до 400 лв. и само 8% биха похарчили под 100 лв. 22% от българите все още не са решили колко са готови да похарчат за офертите повреме на Черния петък. Това означава, че клиентите остават непредубедени за това, което могат да намерят и не искат да се ограничават само до няколко конкретни артикула или суми.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg