EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: Kaufland България, Дискордиа

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Kaufland България, Дискордиа

mail10:03 | 12.08.2021прегледи 959 коментарикоментари 0


Kaufland България затвърди позицията си на най-успешната и динамично развиваща се компания в сектора за модерна търговия. Компанията се изкачи с една позиция в престижната класация на K100: Най-големите компании в България, която тази година нарежда Kaufland на 6-о място сред всички компании в страната и на първо сред търговските вериги у нас. Създадената от вестник „Капитал“ класация се провежда за 12-и път, като основният критерий в ежегодната класация K100 за най-големите компании в страната е общият размер на приходите за предходната година. Под внимание се взима и нетният финансов резултат, като подреждането е представително за над 95% от българските компании с годишни приходи от над 100 млн. лева.

Kaufland България за пореден път присъства в Топ 10 на най-големите компании в страната с годишен оборот от над 1.7 млрд. лева и ръст от 5.44% в приходите за 2020 г. спрямо предходната година. Печалбата на компанията нараства с 11% до 85 млн. лева при ръст 6.6% предишната година.

В различната 2020 година Kaufland България продължи да се разраства, като откри 60-и хипармаркет, който е петият й филиал във Варна. Бяха разширени и модернизирани 12 съществуващи обекта. През 2021 г., ритейлърът планира да инвестира над 120 млн. лв. в нови обекти и в модернизиране на съществуващи. В допълнение, компанията стартира и онлайн доставки в София, Пловдив, Варна и Бургас като част от политиката си да бъде близо до своите клиенти. Най-голямата верига за модерна търговия представи и своя собствена марка за прясно месо „Шеф Месар“. Редом със старта на собствена марка „Брей“ с изцяло български продукти от български производители, най-голямата верига за модерна търговия представи и своя марка за прясно месо - „Шеф Месар“.

От старта си на българския пазар през 2006 г. до днес Kaufland се превръща в значим фактор за развитието на националната икономика с инвестиция от над 1,4 млрд. лева. Тази година компанията бе отличена в конкурса „Компания на годината“ в категория „Търговски вериги“ за своя цялостен принос на българския пазар през последните 15 години. Освен водеща търговска верига, тя е и сред най-големите работодатели в България с екип от близо 6500 служители, като в началото на 2021 г. компанията бе отличена за трета поредна година като Топ работодател от престижния международен независим институт Top Employers Institute.


За поредна година транспортно-логистичната компания Дискордиа се изкачва в класацията Топ 100 на най-големите компании в България и вече е на 7-о място в сектор „Транспорт“. През предизвикателната 2020 г. компанията е единствената в топ 10 с положителен ръст на приходите (14,5%) спрямо 2019 г., с което утвърждава лидерската си позиция в сектора.

Освен ръста на приходите, Дискордиа отбелязва марж на нетната печалба от 3,43%, а в класацията „Прогнози 2021“ тя е поставена на 6-о място сред всички компании в страната. През 2020 г. компанията бележи и ръст на служителите със 138 души, като наскоро разшири административния си офис. Припомняме, че по-рано тази година тя отбеляза закупуването на камион 800 и назначаването на шофьор 1000.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg