EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: Billa, Lidl, All Channels

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Billa, Lidl, All Channels

mail12:33 | 02.02.2018прегледи 11787 коментарикоментари 0


Топлият хляб, който се предлага във всички 118 магазина на BILLA в България, съдържа само натурални съставки, а брашното е от реколти без ГМО, обяви в специално съобщение търговската верига. За да гарантира високото качество на хляба собствено производство, компанията осъществява стриктен контрол върху всеки един етап от приготвянето му. Хлебните изделия от пекарната на BILLA се пекат на всеки 30 минути и са винаги пресни и  топли. Всеки месец експертите на търговската верига разработват нова рецепта и така асортиментът се обогатява непрекъснато.

Производството на хляб в търговската верига се осъществява по най-високите стандарти. Всички пекари са сертифицирани от Министерството на образованието и науката. Те са обучени от експерти на Съюза по хранителна промишленост и притежават ценни теоретични знания и практически умения, свързани с приготвянето на тестени изделия.


Кока-Кола ХБК България АД е новият вносител и дистрибутор на Jägermeister у нас. Най-успешният билков ликьор в света е създаден по специална тайна рецепта от 56 различни натурални съставки: билки, растения, корени и плодове от цял свят преди повече от 80 години. Най‑продаваният първокласен билков ликьор в света се предлага на над 130 пазара и е 8-та по продажби глобална премиум алкохолна марка в света. (5-то място в Източна Европа)  

Рецептата не е променяна, откакто е била създадена в Уолфенбутел, Германия, преди повече от 80 години. Ако разгледате по‑внимателно Jägermeister – отличителната зелена бутилка, етикетът и самият билков ликьор – бързо ще разберете, че всичко се върти около горите и ловуването. Създателят на Jägermeister – Кърт Маст, е имал страст към ловуването и е посветил своя ликьор на ловците. Изборът на име не бил толкова труден, той избира името „Jägermeister“ (от немски „майстор ловец“) – термин, който вече е добре познат като професия, поради вековната традиция на ловуването. За етикета отпред Кърт Маср избира куплет от известната ловна поема на Оскан фон Райзентал (1830-1898): „Едната чест ловецът брани, опазвайки играта своя, ловува, уважавайки целта си, с почит към Създателя и неговите твари“.


Веригата Лидл ще обогати асортимента си с над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка. Едни от най-доволните безспорно ще бъдат почитателите на шоколада, тъй като ще има 40 шоколада собствена марка. За първи път веригата предлага шоколад с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус. Всички шоколади са сертифицирани. 13 вида кафе от собствената марка Bellarom и близо 30 вида чай собствена марка се предлагат.


Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка, е носителят на най-значимата банкова награда на българския пазар – отличието „Буров“ за 2017 г. Призовете в категория „Банково и финансово управление“ и категория „Индустриално управление“ бяха връчени на тържествена церемония в Гранд хотел София миналата седмица.

По традиция всяка година фондация „Буров" отличава най-добрите мениджъри в областта на финансите и на нефинансовия бизнес. По този начин фондацията, носеща името на именития български банкер, индустриалец и финансист, дава своето признание на хората, постигнали забележителни постижения в областта на българската икономика през годината. 


От началото на януари Иван Янакиев е новият управляващ директор на Аll Channels | PR, част от All Channels Communication Group. Той има над десет години опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, маркетинга и връзките с обществеността на международни компании и институции в редица сектори – политика, телекомуникации, технологии и FMCG.

Основни приоритети в работата му ще бъдат предлагането на по-ефективни интегрирани решения както за съществуващите, така и за новите клиенти на групата. Освен това, с опита си Иван Янакиев ще допринесе за обогатяването на PR обслужването на агенцията чрез иновативни стратегически анализи, нестандартни активации в медиите, персонализирани комуникационни подходи с фокус върху технологиите и дигитализацията.

През последните три години Иван Янакиев работи за All Channels | PR, отговаряйки за едни от най-големите клиенти на агенцията като Мтел, LG Electronics, Discovery Networks,  Eurosport, Philips, Amstel, Stolichno, Starobrno, Ариана, Крадецът на ябълки, Jameson, Coca-Cola HBC, Decathlon, Mastercard, проекти по линия на Fleishman Hillard и много други. През тези три години той е в основата на едни от най-впечатляващите и награждавани интегрирани и комуникационни кампании както на All Channels Communication Group, така и на All Channels | PR.

След като завършва образованието си в университета Albert Ludwigs във Фрайбург, Германия, Иван трупа солиден дългогодишен опит в Центъра за европейска политика (CEP), където в ролята си на PR мениджър се занимава с външни и вътрешни комуникации, международни събития и реализирането на големи стратегически проекти в областта на политическите комуникации, какъвто е спасителният план за Гърция от страна на Европейската централна банка (ЕЦБ). Паралелно с това, той участва като външен консултант в разнообразни международни проекти, реализирани в Германия, Швейцария, Франция и Великобритания като старта на мащабната платформа на Volkwagen в областта на нанотехнологиите.


Все повече компании закупуват с грижа за околната среда 100% електроенергия от възобновяеми източници за своите нужди. В края на месец януари ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги връчи удостоверение за 100% зелена енергия на DB Cargo България, собственост на Deutsche Bahn AG. Компанията предлага услуги в сферата на железопътния транспорт.

Удостоверенията за зелена енергия се базират на съществуващи Гаранции за произход, издадени от Агенция за устойчиво енергийно развитие, които са собственост на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги. Те имат уникален номер, определен срок на валидност и се водят в публичен регистър, който е със свободен достъп и се намира на интернет страницата на компанията.


За трета поредна година най-добрите агенции и експерти от бранша на недвижими имоти ще се състезават за призовите места в „Годишни награди на Imoti.net“. Стартираха номинациите на престижния конкурс, като тази година наградите се обогатяват с още две категории – „Имот на годината – бизнес сграда или комплекс“ и „Имот на годината – жилищна сграда или комплекс“. Агенциите ще се състезават още за отличие в категориите: „Дебют на агенция за недвижими имоти“, „Най-добър сайт на агенция за недвижими имоти“, „Най-динамично развиваща се компания“, „Награда за Брокер - продажби на недвижими имоти“, „Награда за Брокер - наеми на недвижими имоти“. Сред специалните награди на фокус ще бъдат и категориите за „Голяма агенция за недвижими имоти“ за голям и малък бизнес в сектора.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg