EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Слънце, море, ски и Бербатов...

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Слънце, море, ски и Бербатов...

mail14:30 | 01.03.2012прегледи 422 коментарикоментари 0


Слънце и море, рози, ски туризъм и Димитър Бербатов са сред първите асоциации за България за туристите от Германия, Русия и Великобритания. Това показват данни от проекта на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма - "Интегрирани рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия". За германските туристи България като туристическа дестинация е добре позната, показват анализи по проекта, представени от неговия ръководител Ася Йосифова. Седем от всеки десет анкетирани разпознават дестинацията и имат обща представа за нея. В почти половината от отговорите страната ни се свързва с морските курорти. Летният, слънчев образ на България са ядрото на асоциацията - дестинация България, за германските туристи. За първи път се откроява и асоциацията със СПА-курортите.

Асоциациите с културен, селски и планински туризъм са все още слаби, каза Йосифова. България като туристическа дестинация се ползва с изключителна популярност в Русия. Тази известност кореспондира с позитивен образ и с традиционните положителни нагласи към страната ни, включително и спомени от минали години. И при руснаците в спомените за страната ни доминира морският продукт, благоприятният климат и курортите. В руските туристи възниква спонтанна асоциация за българските плодове и зеленчуци,вино, климат и вода. Йосифова отбеляза, че Русия е единственото място, където се появява спонтанна асоциация на страната ни с розата.

Поради това, че рекламната кампания във Великобритания е започнала по-късно, окончателните резултати от нея ще има след около месец и половина, уточни Йосифова. Заради по-късното рекламиране първоначалните оценки показват, че броят на разпозналите България и спомнящите си рекламни визии на страната ни сред английските туристи, е по-малък спрямо Русия и Германия. Британските туристи асоциират страната ни с морския и ски туризъм, Димитър Бербатов и ниските цени. Сред причините, поради които трите пазара са избрани за рекламиране на българския туризъм, са това, че те са основни за България, заради значимостта им като емитиращи пазари, както и заради разходите за пътувания в чужбина, обясни ръководителят на проекта Ася Йосифова. Общата стойност на проекта е 6,9 млн.лева и се очаква да приключи през април тази година, съобщи заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Средствата са по оперативна програма "Регионално развитие". Стойността на рекламната кампания за Германия е 2,4 млн лева, за Великобритания - 1,9 млн. лева, а за Русия - 1,2 млн. лева.
Източник БТА
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg