EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Рокади в "Каменица" АД

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рокади в "Каменица" АД

mail12:20 | 13.10.2016прегледи 5336 коментарикоментари 0


Димо Димов ще бъде новият генерален директор на „Каменица” АД, съобщи компанията. Новият ръководител на най-старата българска пивоварна компания притежава богат, над 10-годишен, опит в бирената индустрия и в структурата на компаниите от групата на Молсън Корс Европа в България, Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора.

Той започва кариерата си в бирения бранш през 2006 г. в „Каменица“ АД. През годините заема различни ръководни позиции в сферата на маркетинга – от бранд мениджър на марка „Каменица”, през бранд мениджър на национални марки до директор „Маркетинг“ за България. В периода 2011 – 2013 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг“ на Pivovary Staropramen s.r.o., Прага, за бизнесите на Молсън Корс Европа в Чехия и Словакия. След това, за периода 2014 г. - 2015 г., той поема същата позиция за бизнесите на Молсън Корс Европа в Apatinska pivara (Сърбия) и Pivara Trebjesa (Черна гора). Оттогава до момента е директор „Търговско съвършенство“ за бизнесите в Сърбия и Черна гора. Начело на „Каменица” АД Димо Димов ще продължи да работи за затвърждаване на лидерската позиция на дружеството на българския бирен пазар и за това то да продължи да бъде избор номер едно за потребители и клиенти.

Димо Димов е магистър по „Международни икономически отношения“ от Университета за национално и световно стопанство (УНСС), гр. София. Притежава и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing. Той говори свободно английски и руски език, ползва френски и арабски. Женен, с две деца.

Марко Ниавро, досегашният генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Хърватска и Босна и Херцеговина на местните дружества на Молсън Корс Европа в двете страни. Той беше избран за тази позиция благодарение на приноса си за бизнес развитието на „Каменица” АД и на постигнатите резултати за компанията. По време на неговото управление, през последните три години, „Каменица” АД запази и утвърди първото си място на българския бирен пазар – както по обем на продажбите, така и по приходи, налагайки се като безспорен пазарен лидер. От началото на 2013 г. дружеството продължава да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към месец август т.г. „Каменица” АД е пазарен лидер с 31,4% пазарен дял.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

България 19-та в износа на мебели

11:20 | 12-15-23 | 1965