EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Потопени в злато и лукс

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Потопени в злато и лукс

mail13:00 | 02.02.2011прегледи 587 коментарикоментари 0


До 2020 година на китайските потребители вероятно ще се пада близо половината от световния пазар на луксозни стоки и пътувания, сочи публикуван днес доклад на хонконгска инвестиционна група, цитиран от ДПА. CLSA Asia Pacific Markets прогнозира, че китайският дял в световните продажби на луксозни стоки и пътувания ще нарасне от 15% в момента до 44% през 2020 година, възлизайки на 74 милиарда евро годишни разходи. В доклада си от 140 страници, озаглавен "Потопени в злато: Луксозен начин на живот в Китай", CLSA отбелязва, че с годишен растеж от 23% Китай скоро ще бъде най-големият вътрешен пазар на луксозни стоки. "Компаниите за луксозни стоки се разрастват бързо в отговор на търсенето, което ще покрие половината от техния прогнозиран глобален растеж през идните 10 години", според резюмето на доклада.
"Най-големите потребители на Louis Vuitton вече са китайските купувачи", се допълва в резюмето. Заедно с Хонконг и Макао районът "представлява 28% от продажбите на Swatch, 22% за Richemont, 18% за Gucci, 14% за Bulgari и 11% за Hermes". Бързият растеж на разходите за луксозни стоки ще се дължи отчасти на факта, че китайските милионери са средно с 15 години по-млади от чуждестранните, се уточнява в доклада, който допълва, че чуждите луксозни марки с известно лого и скъпите колекции са изключително привлекателни за китайските купувачи. В доклада се отбелязва също, че жените в Китай харчат все повече пари и луксозните чанти набират популярност сред тях, което ще се отрази положително на чуждестранни марки като Gucci, Hermes, Louis Vuitton, Prada.

 


Тагове: Китай, лукс, стоки
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg