EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пазарът на мобилни услуги - незасегнат от кризата

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пазарът на мобилни услуги - незасегнат от кризата

mail14:53 | 04.08.2009прегледи 1046 коментарикоментари 0


875772_78493551_llМобилният маркетинг е един от предпочитаните и рентабилни начини за достигане до все по-голям брой потребители, особено в условия на криза, пише днес електронното издание Technews.
По данни от международни институти, докато много пазари се стесняват, този на мобилните услуги се разширява, а оттам и делът на рекламните бюджети, насочени в тази посока.
В същото време, достигането до крайния потребител е много по-лесно и независимо от времето и пространството.
"92% от анкетираните в рамките на проучване на Световната Мобайл Маркетинг Асоциация заявяват, че 24 часа в денонощието не се разделят на повече от 1 метър с мобилния си телефон", каза Пламен Русев, председател на института е-Академи, който организира B2B изложението за интернет бизнес и маркетинг Webit през октомври в София.
Горещата тема "Мобайл" ще бъде дискутирана на Webit от едни от най-влиятелните международни професионалисти и лектори.
Сред тях са Пол Бърни - председател на Мобайл Маркетинг Асоциацията за Европа, Александра Дойч - управляващ директор за Австрия и вицепрезидент на Out There Media, Саурав Чопра - директор интернет услуги (ЕМЕА) на Bytemobile и Андрес Бьорде - маркетинг директор на More Mobile Relations.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg