EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Оферти и компании за жп участък Септември-Пловдив

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Оферти и компании за жп участък Септември-Пловдив

mail11:45 | 08.02.2011прегледи 2725 коментарикоментари 0


Днес в 10 ч., комисия назначена от генералния директор на ДП НКЖИ, отвори офертите на проекта „Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив – част от Транс-европейската железопътна мрежа”. Обект на обществената поръчка е: „Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив”, по обособени позиции, както следва:
Позиция 1 - Модернизация на железопътната отсечка Септември-Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик.
Позиция 2 – Модернизация на железопътната отсечка Пазарджик-Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски,.
Позиция 3 - Модернизация на железопътната отсечка Стамболийски – Пловдив, включително гара Тодор Каблешков.
Кандидатите могат да участват както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но само в пълния им обем.
Модернизацията на железопътния участък Септември - Пловдив е част от Транс европейската железопътна мрежа и се обуславя от необходимостта железопътната линия да бъде приведена в съответствия с изискванията към Транс-европейските железопътни линии и като част от тях, да отговаря на изискванията за оперативна съвместимост на железопътната инфраструктура. Постигането на тази оперативна съвместимост, както и скорост от 160 км/ч е основна цел на проекта.
Критерии за оценка на офертите и икономически най-изгодната оферта по смисъл на &1, от т.8 от ДР на ЗОП, при показатели, посочени в документацията за участие.

•Проектът е с индикативен бюджет 359 млн.лв, от които 76.5% безвъзмездна финансовапомощ от Кохезионния фонд на Европейския съюз и 23.5% от националния бюджет.
•Поръчката обхваща проектиране на строителните работи и тяхното изпълнение за всяка обособена позиция.
•Железопътната линия Септември – Пловдив е част от TINA мрежата и Пан-европейски транспортен коридор VІІІ. Съществуващата двойно електрифицирана железопътна линия Септември – Пловдив е с обща дължина 53 км.
•Изискването за строителството на жп линии, по които ще се развива висока скорост на влаковете, ще премахне всички съществуващи жп прелези по линията и пресичането на линията с автомобилните пътища ще става чрез надлези или тунели.
•Проектът ще бъде финансиран от Кохезионен фонд на ЕС по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Транспорт" 2007 – 2013 г. Управляващ орган на Оперативната програма "Транспорт" е Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. ДП „НКЖИ” е бенефициент по проекта.
•Проектът ще допринесе за изпълнение на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура, достигане на европейските стандарти в съответствие с политиката на ЕС и стабилното развитие на транс-европейските транспортни мрежи.

Списъкът на комисията и фирмите, подали оферти за участие:

 

 

 

1. „Терна” АД, Гърция
2. Консорциум „Светелски- РВП Кьоне”
3. Консорциум „СО-ВА Инженеринг 1”
4. “Чи..Ем..Чи.- Акмар – Джойнт Венър” Равена, Италия
5. „Пор Технобау унд Умвелт” АД, Австрия
6. Консорциум „Салчеф – Енергоремонт” Италия
7. Обединение „ БТП – ГБС (ЖП линия Септември - Пловдив )”
8. Обединение „Азви – СПХ”
9. Консорциум „ЛВ – СТ”
10. ДЗЗД „Ай Джи Ей жп инфраструктура Консорциум”
11. Консорциум „БГ – ЖП – ИНФРА”
12. Консорциум „Железопътни магистрали”
13. „ОХЛ ЖС” АД Чешка Република
14. Консорциум „Алпине Бау – Х.Ф.Вибе”
15. Обединение „Трансеуропа Асигния – Махента
16. „Актор” Гърция, гр. Атина
17. Консорциум „Страбак – Железопътнио строителство”
18. „Пицароти ИПС” ДЗЗД
19. Консорциум „Туци – Мавимекс”

 

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg