EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Оплакване до собствениците на Мтел и Теленор

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Оплакване до собствениците на Мтел и Теленор

mail13:31 | 06.10.2016прегледи 1285 коментарикоментари 1


Асоциация Активни потребители изпрати сигнали до собствениците на компаниите Telecom Austria и Telenor Group, представени у нас чрез действащите мобилни оператори  Мтел и Теленор, относно високите неустойки при предсрочно прекратяване на договор. Преди два месеца председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов обяви, че са постигнати споразумения с два от мобилните оператора (Мтел и Виваком) за намаляване на неустойките при предсрочно прекратяване на договори до три месечни такси. Оказа се, че Мтел възнамерява да не прилага тази възможност към абонатите сключили договор преди 1 юли 2016. С третия оператор (Теленор) все още не е постигнато споразумение, но очакваме той също скоро да въведе тази промяна, за да не се стига до принуда по съдебен път.

Припомняме че досегашната практика предвижда при предсрочно прекратяване отношенията с телеком да се изисква заплащане на месечните такси за целия оставащ период от договора. Тези практики се основаваха на клаузи от общите условия, които противоречат на Закона за защита на потребителите и следователно могат да бъдат обявени за нищожни от съда.

 


 
Коментари
 
Ruska - 17-11-2016 г. 21:45:56

Моля за съдействието Ви. Може би се питате за какво става дума. Ами става дума за това че Telenor ми присвои почти 60 лева от предплатената карта. Излиза с оправданието че ме е предупредил с СМС 5 дни преди да ми присвои парите, но не и последният ден, както прави друг оператор. Или това е целенасочено, за да накара клиентите да презаредят с 5 дни по рано за да може да им открадне и от срока на валидност. Според вас кой използва карти с ваучер, повечето са деца и пенсионери, хората с най ниски доходи. И за оператора това може би се възползва от това, защото това са хора които трудно биха могли да им се противопоставят. Сама бихте предположили че хората в пенсионна възраст не смеят да се обаждат и пазат парите си за спешни случаи. Оператора изнудва хората на всеки 3 месеца да зареждат ваучер за да удължават срока на картите си. За една година това са 40 лв. което не е малко за един пенсионер а и накрая да му бъдат присвоени е още по жалко. Моля за съдействието ви да бъде прекратена тази практика и да бъде върн

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg