EUR 1.9558
USD 1.6711
CHF 2.0898
GBP 2.2931
CNY 2.3301
you tube
mobile version

Нови обекти за хранене на летищния Терминал 2, София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нови обекти за хранене на летищния Терминал 2, София

mail16:42 | 16.07.2025прегледи 146 коментарикоментари 0


СОФ Кънект и водещият оператор на заведения за храни
и напитки (F&B) в транспортни хъбове по света - SSP,  официално откриха три
нови обекта на Терминал 2: Bar 09-27, Negroni и Upper Crust. Така двете компании
завършиха най-мащабната трансформация на F&B зоната, която вече е с площ от
над 1500 кв. м.

В откриването на новите обекти участваха Н. Пр. Натаниъл Копси – посланик на
Великобритания в страната ни, Хесус Кабайеро – главен изпълнителен директор
на СОФ Кънект, Джордж Антониу – управляващ директор на SSP за Източна
Европа и Близкия изток и Христос Ортодоксу – регионален директор на SSP за
Източна Европа.

„Истинско удоволствие е за мен да присъствам на откриването на новата зона за
храна и напитки на Терминал 2 — място, което обединява международни, местни
и разбира се, британски вкусове. Гордея се, че британска компания има
възможността да допринесе за преживяването на пътниците тук, в София,
особено предвид факта, че Обединеното кралство продължава да бъде най-
популярната дестинация от летище „Васил Левски“.

Пожелавам на всички
брандове, които днес откриват своя нов дом тук, много успехи. Убеден съм, че те
ще посрещат пътниците с топлота, грижа и отлична храна.“, каза Н. Пр. Натаниъл
Копси.

„Щастливи сме да обогатим пространството с обекти, които демонстрират нашата
визия за летище от ново поколение – място, където пътниците не само
преминават, но и преживяват.

Новите заведения отговарят на очакванията на
съвременния пътуващ и повишават цялостното качество на престоя на летището.
Това е още една стъпка към превръщането на столичния аеропорт в 5-звезден
регионален хъб.“, каза Хесус Кабайеро.

„Партньорството ни със СОФ Кънект се основава на споделената отдаденост към
предоставянето на изключително пътническо изживяване и беше страхотно да
помогнем за реализирането на амбициозната визия на екипа за летището в
София.

Всяка от нашите концепции за храни и напитки е подбрана въз основа на
задълбочен анализ на предпочитанията и очакванията на съвременните пътници,
като в същото време съхранява същността на българското гостоприемство като
водещ елемент.

Развълнувани сме, че внимателно подбраното ни портфолио от
международни и уникални марки ще предложи най-добрата част от пътуването
на всички, които преминават през терминала.“, каза Джордж Антониу.

Модерната зона предлага на пътниците разнообразие от качествени марки и
кулинарни изживявания, които съчетават най-високи международни стандарти и
българско гостоприемство.

Трите нови обекта за храни и напитки са с площ от близо 1000 кв. м. и разполагат
общо с 281 седящи места. Bar 09-27 има 120 места, Negroni и Upper Crust – 54, а
допълнителната обща зона предлага още 107 седящи места.

Пространството е
проектирано с акцент върху удобството на пътниците, включително
възможности за вземане на храна за път (takeaway) и съвременен интериор,
съобразен с ритъма на летището.

Новооткритите заведения включват:

Bar 09-27 – модерен бар с авиационен характер, вдъхновен от духа на
българското гостоприемство. Тук пътниците могат да се насладят на подбрани
напитки в уютна и елегантна атмосфера.

Името „09-27“ е препратка към пистата
на летище „Васил Левски“ - София, като числата отразяват нейните координати.
Negroni – италиански бар-ресторант с фокус върху средиземноморската кухня,
стилен интериор и специална селекция от вина и коктейли.

Upper Crust – международно разпознаваем бранд, известен със своите прясно
изпечени багети, закуски и кафе – перфектен избор за пътници в движение.
Проектът за новата F&B зона на Терминал 2 започна преди около година когато
СОФ Кънект и SSP сключиха договор за изграждането й и през април откриха
първите два обекта в нея – Starbucks и Camden Food co.

Следващият етап от развитието на F&B зоната ще включва още водещи
международни и български брандове
като Burger King, TGI Fridays, Dao Dao – Asian
Cuisine, Soul & Grain, Ta.Sh.Ba, Levito – Pizza Pasta и Meshana – Taste of Bulgaria, вече
като част от бъдещия Терминал 3.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg