EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Най-силните марки на българския пазар

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Най-силните марки на българския пазар

mail15:05 | 26.04.2022прегледи 1006 коментарикоментари 0


За осми пореден път глобалната организация Superbrands връчи своите награди за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар. За четвърти пореден път бе дадена и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата получи Българският ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

„Със сигурност изданието Superbrands България 2021–2022 подсказва уроци, които маркетолозите трябва да научим, за да подобрим нашите маркетингови стратегии и пазарните резултати за всеки конкретен бранд“, сподели проф. Веселин Благоев, дългогодишен член на експертното жури – Борд на Superbrands Bulgaria.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира:

Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?

Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?

Най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022

Потребителски марки

Business-to-Consumer

Bosch

bTV

Cash Credit

Deroni

Dir.bg

Domaine Boyar

Fibank

Хрус-Хрус

Ideal Standard

Lidl

Майонеза Краси

Mobile Bulgaria

Neff

RiceUP!

Turkish Airlines

УниКредит Булбанк

Yavlena

Бизнес марки

Business-to Business

Jobs.bg

Kreston BulMar

Пенков, Марков и партньори

René Gourmet Group

SEG

Soudal

Unimasters Logistics

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg