EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Любимите коли на германците

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Любимите коли на германците

mail17:15 | 22.08.2012прегледи 693 коментарикоментари 0


Германците купуват автомобили с все по-мощни двигатели, без да обръщат внимание на все по-високите цени на горивата и опасенията за околната среда, показва проучване на Центъра за автомобилни разработки към университета в Дуисбург-Есен,  цитирано от Франс прес.За първите седем месеца на 2012 година двигателите на  новозакурените коли в Германия бяха със средна мощност 138 конски сили, което е нов рекорд след купените през 2011 година коли със средна мощност 135 конски сили и 130 к.с. през 2010 година.
Причината е в предпочитанията на германските шофьори към дизеловите двигатели, които са по-мощни от бензиновите, както имодата на професионалните спортни автомобили (SUV), повечето откоито използват дизелово гориво, показва проучването на директора на центъра Фердинанд Дуденхьофер.Не е изненада, че начело в проучването сред германските автомобилостроители е Порше (Porsche) със средно 323 конски силина автомобил. Също над средното равнище в национален план са луксозните марки Бе Ем Ве (BMW) със 194 к. с., Ауди (Audi) със179 к. с. и Мерцедес-Бенц (Mercedes-Benz) със 175 конски сили.Средният клас германски автомобилостроители обаче също са засилили мощността на двигателите си през последните години, най-вече Опел (Opel), който от 109 к. с. средно през 2008 година
е достигнал 126 к. с. средно през първите седем месеца на 2012 година, изпреварвайки Фолксваген (Volkswagen) с неговите 124 конски сили."Повечето конски сили не водят непрменно до по-голямо потребление на гориво", благодарение на по-икономичните двигатели от ново поколение, използването на хибридни двигатели или на системи за намаляване на консумацията на гориво в  градски условия (старт/стоп), припомня проучването.Все пак при по-слабо увеличение на мощността на двигателите,целите за намаляване на въглеродните емисии биха могли да бъдатпостигнати по-бързо, допълва Дуденхьофер. Той настоява за по-стриктни нормативни рамки в Европейския съюз за емисиите от превозните средства.


 


Тагове: Германия, коли
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg