EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Кой прави удар на Halloween?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кой прави удар на Halloween?

mail11:24 | 30.10.2009прегледи 1173 коментарикоментари 0


Може да се подготвяте за парада на децата, които ви посрещат с фразата : „номер или лакомство”  или просто да си направите малко парти по случай Halloween. Така че неизменно идва въпросът кой ще направи удар по време на празника.
Е със сигурност търговците на дребно ще са в най-голям възторг от факта, че „злото”  идва с Halloween, смятат от BBC. Причината е, че се очаква по време на празника те да регистрират ръст на продажбите за периода.
Всъщност датата е толкова популярна в Англия, че се очаква печалбата за търговците на дребно да достигне £235 млн. през тази година. Това показват данните от направено независимо проучване от анализатори на Planet Retail, което BBC цитират.
Феноменалният ръст на продажби на забавни дрехи, разни номера и украси за домовете показва, че сезонът за търговците е със значението на Коледа и Великден.
Ема Ангел управлява бюджета на семейния магазин през последните 14 години и най-добре може да каже каква промяна вижда по време на Вси Светий.
Миналата година беше направо лудница, всяка година пазаруването за празника се увеличава, споделя тя.

Развитието на Halloween

Промяната в магазините в Лондон е доказателство за развитието на празника и неговото значение за търговците. Ако преди години клиентите се радваха на обикновена маска и правеха костюмите си сами, то сега нещата са различни. Почти всеки магазин на High Street в Лондон предлага цялостни костюми, всевъзможни аксесоари, дори торби, в които децата да събират лакомствата си.
Според Джакори Пери, издател на Party Party Magazine, много хора са били изплашени за таз годишните резултати, след като миналата година имаше рекорден ръст от 80% на продажбите
Оказва се обаче, че търговците и производителите, казват, че тази година е дори по-добра от миналата и очакват още по-добри резултати.

Празникът не изисква излизане по барове, а е напълно достатъчно скромно събиране вкъщи. Именно това привлича хората най-много. Според ръководителят на продажби на дребно в Deloitte, тарлок Тейи, след като медиите постоянно бълват лоши и мрачни новини и прогнози, съвсем логично е хората да искат да избягат от това, като се по забавляват.
Затова пък търговците на дребно се възползват от всеки празник, не само от Коледа, Великден, Все Светий, но и денят на майката, Св. Валентин.
Във Великобритания празниците започват да достигат скалата в САЩ. Така напоример миналата година Halloween се оценява на $55.7 млрд., а в Америка са похарчени $66.45 за празника, като година по-рано разходите са били $64.82.
Очаква се обаче в САЩ рецесията да удари празника и хората да харчат по $56.31 за него а общите приходи от него да паднат до $4.75 млрд.



 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg