EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

"Каменица" с нов шеф, "Загорка" с нова агенция

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Каменица" с нов шеф, "Загорка" с нова агенция

mail12:02 | 30.01.2019прегледи 4284 коментарикоментари 0


„Каменица“ АД, част от Molson Coors, има нов генерален мениджър. Михай Войку, бивш директор „Продажби“ в румънския бизнес на Molson Coors, пое управлението на българския пивовар. На новото си назначение като Генерален мениджър Войку ще ръководи цялостната стратегия за развитие на „Каменица“ АД и богатото ѝ портфолио от изключителни марки, част от които са местните Каменица, Astika и Бургаско, Staropramen, Stella Artois, Corona и много други бирени брандове, предоставящи уникални бирени преживявания. Михай Войку е работил за Molson Coors през последните 8 години на различни търговски позиции в румънската бирена компания Bergenbier S.A.  „Когато за първи път се присъединих към бирения бизнес през 2010 г., България беше мястото, където дойдох да се уча. И това, което научих, го приложих и адаптирах на румънския пазар. Така че много се радвам, че сега ще ръководя и ще мога да допринеса към основополагащата за бирената индустрия в България компания, с повече от 138 години традиции.”, коментира новият Генерален мениджър през първите си дни като част от „Каменица“ АД. Михай Войку притежава магистърска степен по Бизнес администрация за професионалисти в сферата на Бизнес управлението от Tiffin University, САЩ, и има задълбочени познания в продажбите и лидерското управление, работейки в тази сфера повече от 15 години. Той е женен, има една дъщеря и обича да пътува и изучава различни екзотични култури из целия свят.

-------------------

Българският бирен бранд „Загорка“ възложи своите дигитални кампании на агенция за дигитален маркетинг Xplora. Ангажиментите по изпълнение на кампаниите, които се очакват съвсем скоро, са вече в сила. Иван Пантелеев, съдружник и акаунт директор в Xplora - агенция за интегриран дигитален маркетинг: „Планираме да развием емоцията, която брандът Загорка съдържа, като използваме добрите съставки на ангажиращия дигитален маркетинг. Вярваме в съставките на “Доброто тук”, а през 2019 г. ще покажем заедно, че емоцията е налична, и как може да бъде още по-силна и ангажираща.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg