АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Готови ли са хората да купуват нови продукти
16:23 | 22.02.2010
 676 
коментари 0 
         
Производителите на стоки се надяват на ръст на продажбите през 2010 г. Преди това обаче, трябва да си дадат отговор на въпроса как да привлекат интереса на потребителите, които в последно време се интересуват само от цената, отбелязва в свой материал Reuters.
С настъпването на новата година компаниите са готови да пуснат на пазара стотици нови продукти. Изпълнителните директори на Procter & Gamble Co (PG.N) и Church & Dwight Co Inc (CHD.N) дори заявиха на конференция в Ню Йорк, че продуктовата им линия ще е по- силна, от когато и да било.
Производителите ще подложат на тест и още една своя способност - тази да привлекат вниманието на потребителите към иновационните продукти, в условия, когато безработицата все още е висока, а претенциите към купуваното все по- многобройни.
Едно е ясно производителите ще търсят начини да повишат продажбите си след няколко тримесечия на намаляване на разходите в опит да бъдат оправдани или надминати очакванията за печалба. 
След като две години вече купувачите броят стотинките си преди да направят покупка, производителите излизат с ново предизвикателство - това на обновените си продукти. 
Компаниите имат желание значително да увеличат разходите за реклама и промоции, за да привлекат интереса към новите иновационни стоки, отбелязва Reuters. Експертите са убедени, че потребители ще си спомнят за продуктите от рекламите и ще ги определят като сигурен залог и инвестиция.
| Tweet | 
         | 
        



               
               
               
  
            
       
           



