EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Готови ли са хората да купуват нови продукти

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Готови ли са хората да купуват нови продукти

mail16:23 | 22.02.2010прегледи 607 коментарикоментари 0


Производителите на стоки се надяват на ръст на продажбите през 2010 г. Преди това обаче, трябва да си дадат отговор на въпроса как да привлекат интереса на потребителите, които в последно време се интересуват само от цената, отбелязва в свой материал Reuters.
С настъпването на новата година компаниите са готови да пуснат на пазара стотици нови продукти. Изпълнителните директори на Procter & Gamble Co (PG.N) и Church & Dwight Co Inc (CHD.N) дори заявиха на конференция в Ню Йорк, че продуктовата им линия ще е по- силна, от когато и да било.
Производителите ще подложат на тест и още една своя способност - тази да привлекат вниманието на потребителите към иновационните продукти, в условия, когато безработицата все още е висока, а претенциите към купуваното все по- многобройни.
Едно е ясно производителите ще търсят начини да повишат продажбите си след няколко тримесечия на намаляване на разходите в опит да бъдат оправдани или надминати очакванията за печалба.
След като две години вече купувачите броят стотинките си преди да направят покупка, производителите излизат с ново предизвикателство - това на обновените си продукти.
Компаниите имат желание значително да увеличат разходите за реклама и промоции, за да привлекат интереса към новите иновационни стоки, отбелязва Reuters. Експертите са убедени, че потребители ще си спомнят за продуктите от рекламите и ще ги определят като сигурен залог и инвестиция.



 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg