EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Вредна ли е цветната тоалетна хартия?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Вредна ли е цветната тоалетна хартия?

mail07:50 | 19.03.2013прегледи 1197 коментарикоментари 0


Според национално представително проучване най-голям процент от жените – 46,3% – обикновено купуват бяла тоалетна хартия за домовете си. Данните са от количествено изследване, проведено в края на 2012 г. от MarketLinks. Целта на изследването е да се определят нагласите на потребителите към качествата на тоалетната хартия.
Една от причините, поради които надделява процентът на избиращите неоцветена/бяла хартия, е фактът, че хората се притесняват от наличие на алергени и от вредно въздействие на оцветителите в хартията. Бялата хартия е предпочитана също така и заради хигиеничния й вид. Любопитна е тенденцията цветът да се съобразява с цвета на интериора в тоалетната – някои почитатели на бялата тоалетна хартия считат, че е по-лесно да я съобразят с него.
Едва 14,6% от взимащите решение за покупка избират тоалетна хартия с наситен аромат. В рамките на проучването се наблюдава тенденция на неодобрение на силните и неестествени аромати. Основните посочвани причини за това са алергии или непоносимост към миризми. Тоалетната хартия се споменава като заместител на ароматизатора в тоалетната от респондентите с предпочитания към ароматизирания тип.

44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. 53,6% от респондентите заявяват обаче, че предпочитат да купуват още по-плътна тоалетна хартия. Тази тенденция е отново по-силно изразена при жените – 57,8%.
Тоалетната хартия да е здрава, със стегнато, добре навито руло и с оптимална дължина са друга част от пожелателните характеристики на една тоалетна хартия, посочени спонтанно.
Все повече хора отдават значение на това дали тоалетната хартия е рециклирана, или не, става ясно от проучването. Ако през 2011 г. това е било без значение за 50% от потребителите, то в края на 2012 г. процентът спада до 30. Една четвърт от отговорилите смятат за важно дали тоалетната хартия е екологично произведена (22%).
Откроява се и нагласата да се подкрепят марки на български производители, тъй като те създават работни места и развиват икономиката.

 


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg