EUR 1.9558
USD 1.7243
CHF 2.0934
GBP 2.2921
CNY 2.3713
you tube
mobile version

Български изби + туризъм в Китай

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Български изби + туризъм в Китай

mail12:10 | 18.11.2015прегледи 1730 коментарикоментари 0


Български изби участваха в търговска мисия с посещение на международна специализирана изложба InterWine 2015, град Гуанджоу, Китай и на международна специализирана изложба Prowein China 2015, Шанхай, Китай. Тя се организира от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП). Избите представиха български вина на специални двустранни срещи по време на изложенията, съобщиха от пресцентъра на ИАНМСП.
„Интересът към нашите вина е много голям. Вече се реализира износ за Китай и се очаква неговото увеличаване“, заяви Николай Найденов, директор на дирекция „Административна“ на ИАНМСП, който води делегацията.
В търговската мисия са включени 12 малки и средни фирми.

България участва със свой щанд от над 40 кв. м. на най-голямото международно туристическо изложение за професионалисти в Азия – China International Travel Mart (CITM) 2015, което се проведе в град Кунмин, Китай, от 13 до 15 ноември. На българския щанд, Министерството на туризма представи както възможностите за масов туризъм, така и специализираните му форми, които страната ни развива.

От особен интерес за китайските туристи са еко, СПА, гурме и културeн туризъм, както и организираните турове до Долината на розите. Тази година в рамките на CITM България паралелно участва и на общия щанд на Туристическия координационен център, който е част от Средносрочната програма за сътрудничество между Китай и страните от ЦИЕ (16+1). България бе промотирана като предпочитана туристическа дестинация на щанда на координационния център. Специален фокус бяха градовете София и Пловдив (който беше избран за културна столица на Европа за 2019 г.) , както и традиционни български продукти като киселото мляко и розовото масло.

Китай е важен перспективен пазар, като през 2014 г. броят на туристите у нас от тази страна е бил близо 14 000 и това е ръст от 31% спрямо 2013 г. За първите осем месеца на 2015 китайските туристи у нас са с близо 13% повече спрямо същия период на миналата година или над 10 500 души.

Страната ни вече има подписан Меморандум с Китай за разбирателство в областта на туризма. През април тази година България подписа с Румъния и протокол за намерение за сътрудничество в сектора, по силата на който предстои в Шанхай да се открие българо-румънски информационен център. В новооткритият туристически офис ще се промотират съвместни маршрути и туристически продукти на Балканите, които представляват все по-голям интерес за китайските потребители. 

17-ото издание на CITM се провежда в новооткрития изложбен център Dianchi International Convention & Exhibition Centerл. На площ от близо 60 хил. кв. м са разположени над 2 400 щанда от повече от 100 страни.


Тагове: изби, Китай
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg