АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Български вкусове на световния вегански панаир в Хамбург



Започна участието на български производители на консервирани продукти в
традиционното веганско изложение Veggie world 2025, което превърна Хамбург в
сцена за новия начин на здравословен живот.
една от най-северните точки на Германия, а именно Хамбург, събира на 18-ти и 19-ти
октомври над 120 изложители и професионалисти от 24 държави, представяйки най-
новите вкусове и продукти. България участва с колективен щанд, представляван от
Асоциация "Традиционни български консерви", с подкрепата на Министерството на
земеделието и храните и Държавен фонд “Земеделие”. Четири българските компании се представят в Хамбург и полагат дългогодишни
усилия, за да станат част от този свят на веган културата със своите свежи идеи и
иновативни продукти. На щанд C19 в панаирната палата Хамбург Шелсен са
представени „Булгарконсерв“, „Джем и Джем“ „Консервинвест“ и „Пелтина“.
„Нарастващото търсене на по-здравословни, вегански - растителни продукти и добавки
открива нови възможности за нашия сектор, за да е в крак с най-новите тенденции. Срещата с толкова много директни потребители е възможност да тестваме вкусовете,
които произвеждаме. Не бях виждала с години такива опашки пред панаирната палата
за посещение и чакащи за дегустация посетители. И тук трябва да споделя, че
впечатляваме всички с нашето родно производство, без консерванти, с първокласни
суровини и силно изразени вкусови качества“, сподели Антоанета Божинова,
организационен секретар на Асоциация "Традиционни български консерви".
„Джем и Джем“ акцентира върху натурални плодови вкусове с конфитюри без
добавена захар и серия от 100% плодови и био продукти, съчетаващи автентичност и
модерни хранителни изисквания.
„Булгарконсерв“ участват с компоти от праскови и кайсии, с промотирането на бранда
си Sunny trails. „Пелтина“ лансира разнородна гама от зеленчукови и готови за директна консумация
консерви, както и мариновани чушки.
„Консервинвест“ представят традиционните български лютеници, известни като
„Хорцето“ и новия им бранд My family.
„Радваме се, че можем да покажем в Хамбург някои от най-амбициозните и в същото
време традиционни родни производители. Изграждаме директна връзка с
посетителите – усещането за тяхната удовлетвореност от вкусовите качества на
продуктите е силна мотивация, за да продължат фирмите в същата посока“, каза още
Антоанета Божинова. Българското участие във „Veggie world 2025” доказва, че родните продукти имат
потенциала да отговорят на силно променящите се изисквания на съвременните
потребители и на пазара.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg