EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Българо-японски бизнес форум през 2017 г.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българо-японски бизнес форум през 2017 г.

mail13:02 | 24.10.2016прегледи 715 коментарикоментари 0


България и Япония ще организират двустранен форум за насърчаване на взаимния туристопоток, в който ще вземат участие представители на държавната администрация и бизнеса от двете страни. Планира се той да се проведе по време на Фестивала на розата през 2017 г. За това се договориха министърът на туризма на Република България Николина Ангелкова и Хисаюки Фуджии, парламентарен заместник-министър в Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония.

България е популярна сред японските туристи основно с розата и киселото мляко и това трябва да бъде използвано за представяне и на другите форми на туризъм, посочи Хисаюки Фуджии. Според министър Ангелкова организирането на бизнес проява по време на Фестивала на розата ще бъде възможност както да се покаже това уникално събитие на повече японски туроператори, така и да се представи огромното културно-историческо наследство на страната ни. „В долината на розите са съсредоточени и някои от най-емблематичните и впечатляващи обекти на тракийската култура, които също трябва да бъдат показани на японските туристи“, допълни тя. Заместник-министър Фуджии подкрепи инициативата и се ангажира да съдейства за нейното реализиране.

Двамата се обединиха около мнението, че откритият преди дни туристически информационен център на България в Токио е важна крачка за активизиране на взаимния туристопоток. Страната ни традиционно се представя и в най-голямото японско изложение за туризъм - Expo JATA, което също я прави добре позната на техния туристически пазар. Българинът Калоян Махлянов-Котоошу, също е допринесъл много за популяризирането на България в страната на изгряващото слънце, стана ясно по време на срещата.

Междувременно, Български информационен туристически център отвори врати в Токио. Това става по силата на подписано споразумение между Министерството на туризма и Бизнес Асоциация Япония и Югоизточна Европа (БАЯЮИЕ). За неговото обезпечаване държавата няма да заплаща нищо. Разноските за всички предвидени дейности ще бъдат поети от БАЯЮИЕ, като Министерството на туризма поема ангажимента да предоставя актуални рекламни материали, които да бъдат разпространявани в туристическия център в японската столица.

Япония е в топ 50 генериращи пазари за българския туризъм. През 2015 г. страната ни е посетена от общо 12 362 японски граждани. За периода януари-август 2016 г. сме посрещнали 9 263 японски туристи, което е 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г. 

Източник: Министерство на туризма


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg