EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Vivre с нова визия

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Vivre с нова визия

mail07:02 | 03.09.2020прегледи 745 коментарикоментари 0


Vivre, водещият онлайн търговец за мебели и аксесоари за дома в Централна и Източна Европа, обяви лансирането на новата си визуална идентичност, част от стратегията за развитие на компанията. 

За да изпълни процеса по обновяване на визията си, Vivre си партнира с EBRD (Европейската банка за възстановяване и развитие), а основната цел е да бъде подкрепена комуникацията на бранда в следващите години. Новият имидж на марката е фокусиран към по-динамичния подход във всички комуникационни платформи. Това е постигнато чрез по-универсално лого и обновена цветова палитра. Целта на това визуално обновление е потребителят да има по-лесна и осезаема интеракция с бранда във всякакви форми. Новото лого води до обновление и на всички Vivre платформи – не само на визуално, но и на функционално ниво. 

“Vivre постоянно се старае да наложи визията си за модерното на пазара за онлайн мебели и аксесоари за дома. Обновлението на визуалната ни идентичност е съвсем естествено развитие, прието с много ентусиазъм и интерес от целия ни екип. Щастлива съм, че след месеци усилена работа и общи усилия днес имаме по-силна бранд идентичност. От самото начало сме отдадени на това да подсигурим за нашите клиенти автентично изживяване. Ето защо вярваме, че и всички почитатели на Vivre ще прегърнат  идеята за промяна с ентусиазъм и доверие”, коментира Моника Кадоган, главен изпълнителен директор и съосновател на Vivre.

 „Новата визуална идентичност на Vivre е плод на двугодишната колаборация с международен съветник, осигурен от EBRD. Уверени сме, че новият брандинг ще спомогне за това компанията на постигне целта си, а именно да продължи да бъде сред водещите онлайн търговци на мебели и аксесоари за дома“, допълва Марк Дейвис, регионален директор на банката за Румъния и България. 

Vivre е сред 60-те румънски компании, които всяка година се възползват от консултантските услуги на Европейската банка за възстановяване и развитие, финансирани от Европейския съюз по програмата Horizon 2020. 73% от тези бизнеси увеличават печалбите си със средно 32%, а 60% увеличават продуктивността си, наред с разширяването си. С 449 реализирани проекта EBRD е основен инвеститор в Румъния, като към днешната дата банката е инвестирала 8.8 милиарда евро в икономиката на страната и е помогнала на 900 компании да се разраснат чрез консултантски услуги.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg