EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

MBMD:Кабинетът стабилен въпреки скандалите

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

MBMD:Кабинетът стабилен въпреки скандалите

mail16:30 | 18.01.2011прегледи 563 коментарикоментари 0


Според експресно проучване по телефона сред 550 граждани 15 % от тях са посочили, че и преди, и сега не вярват на Борисов, а 26 % и преди, и след скандала, не са имали доверие в личността на министър-председателя. Според Мира Радева, на практика скандалът е довел до стабилизация за ГЕРБ и правителството. През декември 32 % от хората са казвали, че биха гласували за ГЕРБ, сега те са 34 %. По същия начин се запазва и доверието към Борисов. 35 % от запитаните са категорични, че и преди, и сега имат доверие в управляващата партия. 15 % са снели доверието си, а други 5 сега са го дали. 32% заявяват, че и преди и сега не вярват в ГЕРБ. Скандалът с подслушаните разговори има широк обществен отзвук и близо половината запитани знаят за него и са ги следили в детайли, като дори са чули или чели разговорите. На две се разделя общественото мнение на въпроса "Одобрявате ли изнасянето на информацията". 44 % казват, че не я одобряват, а 42% одобряват. Според 44 % от респондентите има корупция във висшите етажи на властта и че депутати от ГЕРБ и лично премиерът са лобирали за фирми и политически назначения, 25 % считат, че някои от управляващите може да са лобирали за фирми и назначения, но не вярват, че премиерът има участие, а 13 % са на мнение, че всичко е манипулация и никой във властта не лобира за фирми и назначения. Според 45 % зад изнесената информация стоят хора с икономически интереси, засегнати от управлението на ГЕРБ, според 29 % са политическите опоненти на управляващите и само 7 % вярват, че източникът може да е от средите на управляващите партии. 65 % смятат, че има кампания за дестабилизиране на правителството, а около 20 % смятат, че няма такава кампания.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg