EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

GEFCO получи европейско финансиране

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

GEFCO получи европейско финансиране

mail12:50 | 08.06.2011прегледи 733 коментарикоментари 0


Групата GEFCO обяви днес, че е получила подкрепа по Програма „Марко Поло” на Европейската комисия за реализацията на жп коридора между Весул, Франция и Калуга, Русия. Трасето, пресичащо транзитно Германия и Полша, обслужва доставките за завода за сглобяване на автомобили PCMA Rus - съвместно предприятие на PSA Peugeot Citroën и Mitsubishi Motors Corporation в Русия. Замествайки 704 камиона, нужни за двупосочните курсове между Франция и Русия, инициативата е сред най-мащабните мултимодални проекти в Европа.
Разгръщането на всекидневна железопътна връзка за транспортиране на частично сглобени (SKD) автомобилни елементи между Весул и Калуга е резултат от едногодишно проучване на GEFCO и партньорите им Captrain Deutschland, Германия и ТрансКонтейнер, Русия. Като замества всекидневното използване на 44 камиона и с време за доставка, съкратено от 8 на 5 дни, коридорът перфектно отговаря на целите и критериите за финансиране по Програма „Марко Поло” на ЕК, която подкрепя инициативи за прехвърляне на товари. В рамките на проекта по „Марко Поло”, от GEFCO планират трансфер на повече от 411 млн. тон/км от пътната към железопътната мрежа, което е доста над минимума за включване в програмата - 60 млн. тон/км. Според генерираните разходи, е поискано безвъзмездно финансиране на стойност € 539,000. В допълнение, каналът Весул-Калуга е идентифициран като жизнеспособен проект, който ще продължи функционирането си и след изчерпване на европейската помощ.
Проектите, избирани по Програма „Марко Поло”, споделят цели като борба с пренатоварването на европейските пътища и намаляване екологичния отпечатък от транспорта на стоки. От GEFCO смятат мултимодалния транспорт - реалната алтернатива на сухопътния, за оптимално решение, което отговаря на тези цели.
Новатор в тази сфера, GEFCO създаде „морската магистрала” Виго/Сен Назер през далечната 1975 г. Днес 25% от транспортната дейност на групата се реализира извън сухопътните трасета, което е над средното европейско ниво. Към момента инженеринговите звена на GEFCO разработват и постоянно актуализират транспортните и логистични планове с оглед на оптималния баланс цена/качество/въглеродни емисии.
Европейската комисия ще стартира прием на нови предложения за Програмата „Марко Поло” през есента.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg