EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Dm България въведе дълготрайни цени

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

dm България въведе дълготрайни цени

mail14:01 | 24.08.2020прегледи 522 коментарикоментари 0


dm България въведе политика на дълготрайни цени за всички свои магазини в страната. Ценовата стратегия се прилага от години в 9 държави, сред които Германия, Австрия, Унгария, Чехия и Словакия.

За България концертът гарантира, че няма да увеличава цените си минимум четири месеца. Основната цел е да се даде ценова стабилност на потребителите. Стратегията  на дълготрайните цени важи за целия асортимент и за всички магазини от веригата в страната, като се дава сигурност на клиентите, че те няма да се покачват - за поне четири месеца. Така в dm всяка цена става дълготрайна цена.

Естественият въпрос е „А след това? Какво да очакваме след тези четири месеца?“. Считано от 20.08.2020 занапред в dm вече ще има само регулярни цени, като четири месеца са минимален срок, в който цените няма да бъдат повишавани. При повечето продукти е обичайна една значително по-дълга стабилност на цените.


Концепцията е създадена от Гьотц Вернер, основателят на dm, съвместно с потребителското сдружение „Инициатива на критичните потребителите - Федерална организация на критичните потребители в Германия“ – една от значимите  организации за защита на потребителя в Европа. Тя насочва вниманието към дългосрочната грижа за потребностите на хората. Ползата от това за клиентите е да пазаруват спокойно и във всеки момент, когато им е удобно, без постоянно преследване на краткотрайни акции в dm, което води до изтощително напрежение и презапасяване с ненужни стоки. Така компанията дава своя принос към обществото чрез достъпност и стабилност, като гарантира чудесно съотношение цена- качество. По този начин dm България иска да премахне стреса при клиентите от преследване на  „ограничени бройки“, краткотрайни акции или друг вид атрактивни оферти в dm. Ценовата стратегия е ориентирана към изграждането на дълготрайни и стабилни отношения между dm и нейните клиенти.

„По време на пандемията наблюдавахме колко несигурни и стресирани бяха хората. Това доведе до паническо натрупване на големи количества продукти, които не допринесоха за сигурността на хората, а натовариха бюджетите на домакинствата. Във времена на криза за нас е важно клиентите да знаят, че в dm може да пазаруват спокойно, защото продуктите за тяхната лична грижа и за дома са изгодни днес, и утре, и вдругиден. И така месеци наред. Защо човек трябва да губи скъпоценно време в постоянен лов на отстъпки - щом може да е различно, трайно и да носи спокойствие? За нас е от голямо значение клиентите ни да пазаруват без стрес, защото хубавите неща в живота са дълготрайни, както цените в dm.” , споделят от dm България.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

България 19-та в износа на мебели

11:20 | 12-15-23 | 1973