АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


В България до 1944-та година е имало и главни пътища от бетон и асфалт! Правителството е правило всичко възможно за разширяването и подобряването на пътната ни инфраструктура. Още по времето на Цар Борис 3-ти.


Намирането на работа в чужбина е временно решение на финансовите проблеми. Българските емигранти обикновено полагат нискоквалифициран труд, а паричните потоци към родината са несъществени.


През кризисната 2009 г. се прекъсва тенденцията на двуцифрен номинален ръст на средните заплати на национално ниво, характерна за последните пет години.


Икономисти прогнозират, че ако Латвия отстъпи на натиска и реши да обезцени националната си валута лат, това ще предизвика ефект на доминото в Прибалтика и в България.


14 млрд. евро ще са нужни за изграждане на модерна инфраструктура на страната до 2020 година, показват данните от различните ведомства.


Изтеглянето на автомобили през 2010 година стигна своя апогей и се превърна в най-големия прецедент в историята на пазарите.


Това, което ни вълнува всички от 2008 г. насам, е кога ще свърши финансовата криза. Ето защо решихме да ви представим картина на реалната икономическа ситуация в световен мащаб, както и няколко прогнози за бъдещето.


Какви са българските емигранти в Европа? Колко са, в кои сектори на икономиката работят, какви са професиите им, какви заплати получават, какви длъжности заемат?


Ако през април и май 2009 валутните резерви се задържат на почти едно ниво, то в периода октомври - март бяхме свидетели на срив в рамките на около 5 млрд. лв. Какво се случи тогава?


Най-мащабният проект в пристанищната инфраструктура превръща порт Бургас в ключова точка между Централна Европа към Средна Азия, Близкия Изток и Средиземноморието.