АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


"Новите машини са кръстени на български личности, които имат принос към железницата - Георги Икономов, Захари Стоянов и Борис Колчев. Още днес те ще поемат своите дежурства, като два от тях ще се отправят към Бургас, а третият – към Русе“, заяви транспортният министър Гроздан Караджов.


Тя ще бъде валидна за 24 часа от момента на активиране и ще може да се ползва от всички пътни превозни средства с допустима максимална маса до 3,5 тона - основно леки автомобили и микробуси.


Двигател на растежа ще остане вътрешното търсене и по-специално частното потребление. По-слабото частно потребление през следващата година ще бъде компенсирано от донякъде по-силен растеж на износа.


Основната причина за понижението са значително по-песимистичните очаквания на компаниите за бъдещето. "Появяват се първи признаци на разочарование от новото германско правителство", коментира експертът от "Ифо" Анита Вьолфл.


Изтеглянето на автомобили през 2010 година стигна своя апогей и се превърна в най-големия прецедент в историята на пазарите.


През кризисната 2009 г. се прекъсва тенденцията на двуцифрен номинален ръст на средните заплати на национално ниво, характерна за последните пет години.


14 млрд. евро ще са нужни за изграждане на модерна инфраструктура на страната до 2020 година, показват данните от различните ведомства.


Намирането на работа в чужбина е временно решение на финансовите проблеми. Българските емигранти обикновено полагат нискоквалифициран труд, а паричните потоци към родината са несъществени.


Съгласно правилата на Европейската централна банка (ЕЦБ), при приемане на еврото Българската народна банка (БНБ) следва да предостави чуждестранни резервни активи на ЕЦБ като целта на операцията е да се осигури необходимото количество злато, без да се намалява съществуващият златен резерв на БНБ.


Икономисти прогнозират, че ако Латвия отстъпи на натиска и реши да обезцени националната си валута лат, това ще предизвика ефект на доминото в Прибалтика и в България.