EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

„Булгартабак” планира инвазия в Азия

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Булгартабак” планира инвазия в Азия

mail10:10 | 19.03.2012прегледи 597 коментарикоментари 0


Инвазия на азиатските пазари планира да осъществи “Булгартабак Холдинг” АД. Това стана ясно след участието на компанията в едно от най-престижните изложения за тютюневи изделия и технологии, което се провежда в Манила, Филипините, съобщиха от холдинга. Вследствие на големия интерес към „Булгартабак” изпълнителните директори на компанията Венцислав Чолаков и Ангел Димитров проведоха редица ползотворни срещи. На тях беше обсъдена възможността за разширяване на присъствието на компанията, на азиатските пазари, чрез увеличаване на продажбите на наложените вече марки - „ЕВА Слимс” и ММ. “Булгартабак” ще реализира и активна маркетингова политика за позициониране и устойчиво налагане на нови продукти, разработени в съответствия с предпочитанията на потребителите от тези пазари.
В момента продуктите на „Булгартабак“ се продават в над 25 страни и на три континента. Вече повече от седем години, успешно се продават марките „ЕВА Слимс” и ММ в Тайван, Хонк Конг и др.
Износът на компанията отчита ръст от над 19% за 2011г. спрямо продажбите за същия период на 2010 година. Тази тенденция е още по-силно изразена за първите три месеца на 2012 година, където темпът в приходите от експорт е над 35 % спрямо същия период на 2011 година.
“Булгартабак” продължава да е лидер на вътрешния пазар с около 34% пазарен дял Положителен тренд в продажбите през последните месеци отбелязва марката „ЕВА Слимс” с пазарен дял от 6,5%. Всички останали марки на компанията, в това число и най-предпочитаните като Victory и GD запазват пазарните си позиции през февруари, спрямо м. януари (данните са от проведено изследване за посочения период).
„Булгартабак“ е компания с дългогодишен опит в производството на тютюневи изделия. Холдингът традиционно се представя на всички международни специализирани изложения. Целта е увеличаване на експорта компанията.
INTER-TABAC е едно от водещите десет изложения на тютюневата индустрия. То се провежда в столицата на Филипините – Манила, в периода 15-17 март, 2012г. и в него участват над 230 изложители./източник:агенция Фокус


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1048