EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

„Auto City” на Пловдивския панаир

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Auto City” на Пловдивския панаир

mail11:05 | 18.07.2018прегледи 1571 коментарикоментари 0


Град на автомобилите ще бъде създаден за първи път  в рамките на  Международния технически панаир, който ще се проведе от 24 до 29 септември. „Auto City Пловдив 2018“  ще покаже завладяващото съчетание от технологичен напредък, сила и модерен дух в света на високите скорости. Проявата е съвместен проект  на Международен панаир Пловдив и „Експо Тийм“.

 Години наред дилърите на най-известните световни марки в България представят  своите колекции по време на Есенния панаир в  Пловдив, наред с компании, предлагащи транспортно и автосервизно оборудване. Сега се променят цялостната концепция за презентиране на автомобили за бизнес, туризъм, свободно време и хоби, както и на свързаните с тях браншове.

 Новата визия ще пресъздаде градската среда с улици, маркировка и пътни знаци, а експонати на отделните производители ще бъдат разположени в обособени сектори. В тест драйв зоната ще може да се видят „на живо” технологичните и техническите характеристики на машините.  Предвидени са сектори за  автосервизна техника, автомивки, резервни части и аксесоари.

 Интерес за участие вече са заявили от представителствата на „Сузуки“, „Хонда“, „Субару“, „Тойота“, „Хюндай“, „Шкода“, „Лада“, „Сеат“ и няколко известни марки автобуси. Очаква се да присъстват „Пежо“, „Ситроен“, „Мото пфое“, Ратола“, „Киа“ и други известни компании. Сред изложителите отново е „Авиатранс“, която предизвика фурор с футуристична автомивка, почистващи препарати и инструменти.        

 В центъра на Града на автомобилите ще бъде оформена зона „Кола награда”. В нея посетителите ще имат възможност да разгледат модели на водещи марки и евентуално да спечелят лека кола по избор след попълване на анкетна карта.

 Около района с колите за награда ще бъдат обособени пунктове за партньорите на „Auto City Пловдив 2018“: лизингови и застрахователни компании, бензиностанции и други. В съчетание с експозициите на автомобили се изгражда  цялостен комплекс, улесняващ  потребителите в този пазарен сегмент. Новата концепция ще увеличи с 20% броя на посетителите на най-атрактивното изложение за автомобилната индустрия в България.

 „Auto City”  ще внесе нов акцент в деловия форуми за инвестиционни стоки и технологии, който е сред водещите в Югоизточна Европа. Той включва  още 10 специализирани изложби, където ще бъдат демонстрирани  последно поколение техника и авангардни решения в областта на машиностроенето,  електрониката и електротехниката, енергетиката и екологията, водния сектор, информационните технологии, роботиката и автоматизацията,  строителството, химическата и минната промишленост. Според  експерти  Международният технически панаир в Пловдив е „зона на бъдещето“, тъй като представя панорама на иновации за Индустрия 4.0, хайтех разработки  и съвременни бизнес модели.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg