EUR 1.9558
USD 1.7650
CHF 2.0835
GBP 2.3153
CNY 2.4873
you tube
mobile version

Япония: 325 хил. без дом, парите за реклама

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Япония: 325 хил. без дом, парите за реклама

mail10:30 | 02.11.2012прегледи 546 коментарикоментари 1


Около една четвърт от бюджета на стойност $148 млрд., предназначен за възстановяване след ядрената авария, земетресението и вълната цунами през март миналата година, е бил похарчен за непряко свързани с целите проекти, включително субсидии за завод за контактни лещи и за проект в областта на китолова, сочат данни от проучване на японското правителство, цитирани от АР. Документите от одита, оповестени миналата седмица, подкрепят оплакванията от слабости в усилията за възстановяване. Над половината от предвидения бюджет все още не е разпределен, замразен от нерешителност и бюрокрация, докато почти всички 340 000 души, евакуирани от районите на бедствията изпитват несигурност за това дали, кога и как те отново ще се заселят. Много от проектите, които не са свързани с възстановяването, са включени в бюджета под претекст, че могат да допринесат за икономическото съживяване - стратегията, която правителството признава, че е била грешна. За да се гарантира, че фондовете отиват по предназначение, може да се наложи да бъдат направени промени в закона за разходите за възстановяване, който разрешава харчене на средства за такива амбициозни проекти като създаване на еко-градове и подкрепа на мерки за повишаване на заетостта. Сред непряко свързаните проекти, които се ползват от фондовете за възстановяване са: изграждане на път в отдалечената Окинава, професионално обучение в затвори в други части на Япония, субсидии за завод за контактни лещи в Централна Япония, ремонт на правителствени офиси в Токио, обучение на пилоти на изтребители и граждански самолети, проучване и добив на редкоземни, проект за проучване на полупроводници и дори средства в подкрепа на китолова, привидно с цел проучване. Около 30 милиона йени (380 000) са отишли за реклама на Tokyo Skytree, предавателна кула, която е най-високата в света свободностояща структура за излъчване. Други 2,8 млрд. йени ($35 млн.) са били поискани от министерството на правосъдието за рекламна кампания, която да "успокои обществеността" във връзка с опасностите от големи природни бедствия. Близо до авариралата АЕЦ Фукушима възстановителните действия едва са започнали. Над 325 000 от общо 340 000 евакуирани от засегнатите от земетресение, цунами и ядрена авария зони остават бездомни или далеч от домовете си, според последните налични данни, отбелязва АР.
 


 
Коментари
 
pepo - 05-11-2012 г. 00:01:19

Eto v Qponiq, koqto e edna ot nai bogatite darjavi, v cveta,cega e na kolene pred atoma koito plhznal, iz cqlata im darjava.E pitam micleshtite Bhlgari, ako v Belene pri ceizmichnocta na raouna ytre, ce razlulei zemqta i grhmni reaktora,v Beleni, kakvo shte ctane c Balgariq.Nie bez voina cme zakhcali, a c edna ekcploziq, cvhrsheno e c Balgariq.Ne moje dalaverajicki da miclim po vaproca, kakto cocialictite ickat.Raouna cpecialictite kazaxa che opacen, no vhpreki ,nqkoi ypravnici, natickat za referendom.Nqmame nyjda ot cent.Beleni,opacna e,a i shte ce zarobim c tezi Rycnaci, za oshte 20godini da cme im zavicimi.Cega pochva zelenata energiq, koqto e bezopacna, i tova e nashto bhdeshte.

 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg