EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Юсейн Болт герой в реклама

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Юсейн Болт герой в реклама

mail15:00 | 16.03.2012прегледи 667 коментарикоментари 0


Олимпийските и Параолимпийските игри Лондон 2012 наближават. Един от емблематичните спринтьори Юсейн Болт бе привлечен за новата рекламна кампания на Visa Европа. В рамките на кампанията Болт ще подкрепи програмата за иновативни начини за разплащане на компанията. Това лято потребителите за първи път ще могат вместо да носят пари в брой, да извършват безконтактни плащания посредством безконтактна карта или мобилен телефон, снабден с NFC (Near Field Communication) технология. Телевизионната реклама ще бъде представена в България на 17 март и ще се излъчва в рамките на Европа. Озвучен с песента Hundred Mile High City на групата Ocean Colour Scene, рекламният клип започва с пристигането на Болт на летището в Лондон. Докато чака на лентата за багаж, той не е сигурен къде са куфарите му, но е ясно, че бърза да стигне някъде. Незнайно защо, един съвсем обикновен мъж решава да го предизвика да се надбягват. В следващия миг надпреварата между Болт и непознатия започва. Двамата прекосяват цял Лондон и чрез своите покупки, извършени с безконтактни и картови плащания, Болт успява да се преобрази от изискано облечен пътник в готов за състезание атлет, а другият мъж придобива елегантен вид, като си купува сако и вратовръзка. Надпреварата завършва с пристигането на двамата състезатели на Олимпийския стадион в Лондон. Виждаме как Болт заема позиция на стартовата решетка за коронната си дисциплина. Той поглежда нагоре и на лицето му се появява шеговита усмивка – оказва се, че неговият съперник в надпреварата по улиците на Лондон е именно главният стартер (човекът, който дава начало на истинското състезание) на бягането, в което участва Болт. Болт вече е на старта и с началния изстрел, който дава начало на състезанието, камерата се отдалечава, за да открие панорамна гледка на Олимпийския стадион в Лондон. Рекламата завършва с думите „Бързо е с Visa”. Това послание е свързано именно с фокуса върху скоростта и удобните начини за плащане. Visa дава шанс на всеки потребител, навършил 18 години, да присъства на откриващата церемония на Олимпийските игри в Лондон. Предвидени са награди и за българските потребители.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg