EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Южна Европа срина Peugeot Сitroen

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Южна Европа срина Peugeot Сitroen

mail13:45 | 10.01.2013прегледи 1295 коментарикоментари 0


Френският автомобилостроител PSA Peugeot Citroеn призна, че световните му продажби са се сринали през 2012 година заради слабия пазар в Южна Европа и Франция, както и спирането на дейността му в Иран, предаде Франс прес. Световните продажби на готови автомобили и на части са се свили с 16,5% за една година до 2,97 милиона броя. Компанията понася трайния спад на европейските пазари, който се очаква тази година да достигне 3 до 5%, изтъкна генералният директор на марките Фредерик Сен-Жур в комюнике. "2013 година се очертава трудна в Европа", предупреди той, отбелязвайки, че автомобилната компания разчита на новите модели, за да поддържа продажбите. Миналата година бяха лансирани много такива нови модели, сред които Peugeot 208. През 2012 година продажбите в Европа са се сринали с 15% до 1,76 милиона, докато броят на колите Peugeot, продавани в комплект за сглобяване, предназначени главно за Иран, е намалял наполовина до 145 000. Групата, която се съюзи с американския производител на автомобили General Motors, преустанови дейността си в Иран през февруари. За сметка на това продажбите й са се увеличили в Китай, където тя присъства посредством две съвместни дружества, както и в Русия. PSC разчита на появата на новите Peugeot 308 и 301, на Citroеn C4L е C-Elysеe, както и на линията DS и развитието на мрежата от концесионери, за да увеличи продажбите си през 2013 година на най-големия световен автомобилен пазар. Групата е изпитала известни затруднения в Латинска Америка, където продажбите й са намалели. Най-големият френски автомобилостроител е продължил и миналата година да намалява зависимостта си от европейския пазар. Делът на готови коли, продадени извън Европа е нараснал от 33% през 2011 година до 38% през 2012 година и PSC продължава да поддържа целта да реализира половината от продажбите си извън континента през 2015 година.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg