EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Хигиена, качество и свежест - най-важни при пазаруване

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Хигиена, качество и свежест - най-важни при пазаруване

mail13:10 | 15.10.2020прегледи 948 коментарикоментари 0


Международната компания REWE Group, част от която е и BILLA България, проведе потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, в резултат от COVID-19“. То обхваща шест страни от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. У нас, това са хигиена, качество и свежест. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

79% от българските потребители определят като най-важни при закупуването на храна хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. Тези резултати съвпадат със силните страни на BILLA и са силно застъпени в политиката на компанията. Най-скорошната активност, инициирана от BILLA България в тази посока, е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата й стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти.

BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.

Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg