АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: „Варчев Ексчейндж” без лиценз, Корадо
17:32 | 31.10.2016
1361
коментари 0
На свое заседание Управителният съвет на Българската народна банка (БНБ) отказа издаването на лиценз за извършване на дейност като платежна институция на „Варчев Ексчейндж” ООД на основание чл. 14, т. 2 от Закона за платежните услуги и платежните системи (ЗПУПС), след като установи, че във връзка с изискванията на чл. 10, ал. 4, т. 5, 6, 7, 9 и 10, представените от заявителя документи съдържат непълна или противоречива информация, както и че заявителят не е представил допълнително изискани от БНБ сведения и документи.
Българският производител на радиатори „КОРАДО-България“ АД в гр. Стражица, част от чешката КОРАДО Груп, стъпи на нови пазари. Продуктите на компанията вече се предлагат директно и с голям успех на френския пазар, добре известен с високите си изисквания.
В следващите няколко седмици започват и директните продажби на модерните и качествени отоплителни системи на „КОРАДО-България“ АД в Унгария. От дружеството отчитат постепенно и трайно повишаване на директните продажби и в други страни като Украйна, Румъния, Босна и Херцеговина. Българският пазар също откликва положително с развитие на продажбите.
Успешната пазарна експанзия на „КОРАДО-България“ АД върви ръка за ръка с традиционно стабилните в своя растеж резултати от икономическата дейност на дружеството. Красноречиви в това отношение са данните за изминалите 9 месеца на тази година. При техния анализ трябва да се има предвид, че се запазиха неблагоприятните условия в икономическата среда от гледна точка на цената на стоманата.
Антидъмпинговите мерки на Европейската комисия, обявени официално през август т.г., влязоха в сила със задна дата и цената на стоманата се повиши с около 40%. За да избегне значително повишаване на цените на крайния продукт, КОРАДО Груп заложи на нарастване на продажбите и развитие на клиентската си база. И в двете направления дружеството постигна успех като разшири пазарното си присъствие и повиши производството и продажбите си.
За деветте месеца на тази година печалбата нарастна на годишна база с 60% - от 1 866 хиляди на 2 947 хиляди лева.За същия период ръстът при продажбите е с 15% на годишна база – от 20 387 хиляди лева на 23 472 хиляди лева. Продадени бяха 340 хиляди броя радатори, което представлява увеличение от 16%.
Изминалият месец септември зае трето място от гледна точка на финансовите резултати в 20-годишната история на предприятието.
Отличните резултати на дружеството се дължат както на високия професионализъм на мениджмънта на компанията, така и на успешно реализираната инвестиционна програма в размер на 25 милиона лева.
| Tweet |
|







