EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, кулинарна телевизия, Космос

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, кулинарна телевизия, Космос

mail14:09 | 01.07.2021прегледи 1060 коментарикоментари 0


Пекарните на Kaufland България в цялата страна вече предлагат разнообразие от продукти с печат Clean Label. Търговската верига въведе промени в състава на редица свои продукти на пекарна, като те вече носят т.нар. „чист етикет“. Тези продукти се отличават с това, че не съдържат ГМО, хидрогенирани мазнини и изкуствени добавки, което ги прави напълно натурални.

Приложената мярка е поредна стъпка от последователните усилия на Kaufland България непрекъснато да повишава качеството на своето продуктово портфолио, като предлага натурални, чисти и висококачествени продукти, които българският потребител търси. В пекарните на Kaufland клиентите на търговската верига могат да намерят продукти като багети, земели и богат избор от различни видове хляб: със семена, със закваска, пшенично-царевичен и други. Всички продукти от Clean Label серията в пекарната на търговската верига са обозначени със специален Clean Label етикет.


Стартира новия кулинарен канал Soul & Pepper TV. Зрителите ще могат да видят множество кулинарни рецепти от цял свят, представени от талантливи млади  кулинарни звезди, ще намерят и нови съвременни рецепти на познати ястия и непознати досега кулинарни изкушения. 

"В Soul&Pepper имаме мисията да събираме повече хора и моменти в кухнята. Именно там се създават домашните спомени, подправени с любов“ казва в съобщение до медиите Иван Тодоров, създател на телевизията.

Акцент в програмата ще бъдат ексклузивни български предавания, предназначени за широката аудитория като “Лекият път към вкуса” с Елена Петрелийска и “Добре опечени истории” с Ники Красимиров. 

Елена е позната на българските зрители от участието си в Masterchef и като ко-водеща на "Храна за душата" по БНТ. Красивата кулинарка е популярна със специалното си отношение към храната и най-вече към здравословните рецепти. В своето кулинарно шоу тя ще представя балансирани, лесни и ефектни рецепти, като във всеки отделен епизод за балансираното хранене ще има фокус върху конкретен плод или зеленчук.

Предаването „Добре опечени истории“ е за любителите на месото и местните специалитети. Николай Красимиров ще сподели тънкостите за  истински добро барбекюто - от подготовката на месото до огъня, подправките и това, което стои между тях.

Николай трупа опит в редица гурме ресторанти, в това число в Лондон като Junior sous-chef в Almeida (ААА розети, Michelin star suggested, Michelin star head chef Alan Jones) и Kensington Roof Gardensв Лондон (към веригата на сър Р. Брансън). 

Plant Core ще бъде първото веган кулинарно предаване в българския ефир. С все по-разрастващата се етична и диетична култура на веганизма, нуждата от веган рецепти става изключително популярна. Шеф Любен Хубенов ще показва как да се превърне всяко познато ястие във веган изкушение дори за най-месоядните.


Walltopia ще партнира на инициативата „Ало, Космос! Говори България!“ на Атлантическия клуб и 30 неправителствени и образователни организации

На 26 юли за пръв път в историята деца от България ще могат да зададат въпроси на астронавтите на Международната космическа станция. Българската компания „Уолтопия“ ще подкрепи инициативата на повече от 30 признати български НПО и учреждения, профилирани в точните науки (STEM) и космическите изследвания.


Rakuten Viber внася магията на добавената реалност (AR) в приложението си, благодарение на глобално партньорство със Snap Inc. Филтрите на Viber, разработени от Snap, ще предложат зa първи път видеосъобщения и снимки с добавена реалност (AR) във Viber. Първоначалният пакет включва 30 филтъра - животински маски, Viber символи, подводен ефект, шантави котешки маски и др. Компанията планира да добави още 300 допълнителни филтъра до края на годината. Световният фонд за дивата природа (WWF), FC Barcelona и Световната здравна организация (WHO) са сред първите партньори на Viber, които предлагат новите филтри в приложението.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg