EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирмени новини от България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирмени новини от България

mail14:00 | 04.05.2015прегледи 957 коментарикоментари 0


От април 2015 г. Марк Рок е новият генерален мениджър на JTI за Румъния, България и Молдова. Рок има близо 28 години опит в тютюневата индустрия. Кариерата му започва през 1987 г. в Галахър във Великобритания. През 2007 г. Галахър, която е FTSE 100 компания, е придобита от JTI. JTI е част от групата Japan Tobacco Group of Companies, водещ международен производител на тютюневи продукти. Компанията продава световноизвестни марки като Camel, Winston и Mevius (Mild Seven).

eMAG – голям онлайн търговец в региона, започна процес на придобиване на онлайн магазина Fashion Days. През месец май компанията ще внесе документи за одобрение към регулаторните органи относно поглъщането на Fashion Days, дружество, собственост на консорциума Naspers. От септември 2012 г. eMAG започва своята дейност в България, като разработва търговия с книги, играчки, козметика, бижута и други стоки. Fashion Days предлага продукти на повече от 1000 марки и през последно време е един от важните фактори в онлайн търговията с модни стоки в региона.

United Partners спечели наградата „Агенция на годината“ на ежегодната церемония на Българската асоциация на PR агенциите – BAPRA Bright Awards 2015. Агенцията, специализирана в интегрираните маркетингови комуникации, зае и второ място в категория „Иновативна кампания на годината“ с проекта за енергийна ефективност в музикалния сектор EE MUSIC.

Румяна Парушева оглави отдел "Комуникации и връзки с институциите" в Siemens България след спечелен конкурс. Тя ще отговаря за корпоративните комуникации и другите публични дейности, насочени към затвърждаване на имиджа на компанията като инкубатор на иновации и отговорен член на обществото.
Водещият световен доставчик на решения в обслужването на клиенти Сайтел отвори своя втори офис в България във Варна, като инвестира в местната икономика над 2,2 милиона долара. Компанията навлиза в България през 2006 година. В момента в Сайтел България работят близо 800 млади и висококвалифицирани специалисти, а новият център във Варна ще позволи броят им да надхвърли 1 200 през следващата година.
Българският производител на радиатори „КОРАДО-България” АД увеличи продажбите си с 45% за първото тримесечие на 2015 г. спрямо същия период на миналата година. Съответно приходите на дружеството нараснаха от 3, 671 млн.лв до 5, 404 млн.лв.,а печалбата отбеляза впечатляващ четирикратен ръст. Компанията стартира втория етап от инвестиционната си програма в завода си в гр. Стражица и влага 4 млн. лв. в нова поточна линия за производство на радиатори за баня. Цялата инвестиционна програма е на стойност 25 млн. лв, като в "КОРАДО-България" вече бяха инвестирани над 7 млн. лв., осигурени чрез продажба на акции на Българската фондова борса и от оперативния паричен поток на компанията.

„Енергоремонт холдинг”АД завърши първото тримесечие на 2015 г. с финансова печалба от четвърт милион лева, сочи консолидираният финансов отчет на дружеството, изпратен в Българската фондова борса (БФБ). Приходите отбелязват двойно увеличение спрямо същия период на 2014 г. Удвояването на приходите се дължи на диверсификация на дейностите на компанията, с което се намалява сезонната флуктуация на приходите. “Енергоремонт холдинг” АД е компания с 45-годишна история. Основната сфера на дейност на холдинга е рехабилитация, ремонти, модернизации и реконструкции на енергийни съоръжения в ТЕЦ, ВЕЦ, АЕЦ и топлофикационни и заводски централи и мрежи, както в областта на енергетиката, така и в отрасли като химия и металургия. От една година насам “Енергоремонт холдинг” АД разширява активно своето участие на международните пазари.

Спиди АД отчита значителен ръст за периода от 63% спрямо същия период на 2014 г. и достига консолидирани приходи от 28,1 млн. лв. Основен принос за ръста дават приходите на придобитата в края на 2014 г. компания в Румъния, като външните пазари вече имат 35% дял в общите приходи на дружеството. При съпоставими резултати (без ефекта на придобиването) приходите на Спиди в България нарастват с 13.5%, а в Румъния с 19%. Продължава тенденцията от последните години за ръст над средния за компанията на приходите от международните и палетни пратки.



 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg