EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Фалшивите отзиви за он-лайн търговците

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фалшивите отзиви за он-лайн търговците

mail16:05 | 29.11.2017прегледи 9281 коментарикоментари 0


Потребителите обикновено имат доверие в онлайн рецензиите. По данни на Потребителския интернационал 90% от американските и 78% от европейските купувачи се влияят от отзивите на други потребители.

Онлайн търговците на дребно могат и често купуват фалшиви отзиви, за да насърчават на потребителите да купуват стоки и услуги. Според проучване от 2013 година 16% от рецензиите за ресторанти на платформата за споделяне на отзиви Yelp са фалшиви.

Агенциите за защита на потребителите по целия свят предприемат най-различни действия срещу подвеждащи отзиви, като например публикуване на фалшиви онлайн ревюта от служители на фирмата. В друг актуален случай в Австралия компания за недвижими имоти е обвинена за това, че блокира отрицателните отзиви за нея.

Съветът на Активни потребители:

Следващия път, когато четете отзивите за някой продукт или услуга в онлайн магазин, имайте едно наум и най-добре игнорирайте силно хвалебствените коментари.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg