EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Тенденция: Нискоалкохолно вино

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Тенденция: Нискоалкохолно вино

mail14:30 | 19.07.2013прегледи 1059 коментарикоментари 0


DiVino
От няколко години насам водещи изби по света предлагат вина с намалено алкохолно съдържание. Този нов продукт се радва на все по-голям успех, тъй като изглежда, ухае и има вкус точно като всички други добри вина, но съдържа 40 % по-малко алкохол и само 35 калории на 150 мл.
Според най-новите данни, годишните продажби на вино с по-ниско съдържание на алкохол само в Англия са достигнали 7 милиона бутилки в сравнение с 2 милиона преди година. Големите вериги магазини като Tesco, Sainsbury’s, Morrisons и Asda стоят здраво зад този нов продукт, като отчитат ръст в потреблението от 60% и планират да удвоят продажбите до 2020.
Такива са тенденциите и на шведския пазар, където Домейн Бойар спечели търга обявен от държавния им монополист Systembolaget. Българската изба успя да се пребори за производството на нискоалкохолни вина в конкуренция с един от най-големите световни производители, като предложи по-добро качество.
Тайната на успеха на нискоалкохолните вина се крие в намаленото съдържание на алкохол, което дава леко и освежаващо усещане. Това неслучайно привлича най-вече вниманието на дамите, които спокойно могат да се наслаждават на социален живот, без да се съобразяват с неприятното въздействие на алкохола и без да развалят красивите линии на тялото.
Технологията запазва много добре характерните за виното аромати и вкусови качества и затова нискоалкохолните вина бързо се превръщат в хит на летния сезон.
У нас, Домейн Бойар първи уловиха световния тренд и отговориха на предизвикателството, като пуснаха нов продукт при нискоалкохолните вина с името Whisper. Whisper fresh – розе и Whisper fresh – бяло вино са леко газирани винени напитки с алкохолно съдържание от 5.5%. Розето има аромат на зрели ягоди, малини и богат, свеж послевкус, а бялото вино има нежен плодов вкус с нюанси на ябълка, пъпеш и тропически плодове. Приемат се като перфектно допълнение към всеки обяд или освежаваща напитка за следобедните часове, особено подходящи за летния сезон.
Поднасят се с настроение, леко изстудени или с малко лед и усещане, че сте направили един добър избор!
 снимка:DiVino


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4163