EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Създава се бранд “Долината на розите”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Създава се бранд “Долината на розите”

mail16:40 | 27.02.2012прегледи 740 коментарикоментари 0


Проект „Долината на розите и тракийските царе”, по инициатива на Казанлък подготвят пет съседни общини. Това съобщиха от пресцентъра на община Карлово. В Павел баня бе направено обществено обсъждане и бе подписан договор за партньорство между общините Казанлък, Павел баня, Карлово, Сопот и Мъглиж във връзка с кандидатстването с проект по ОП „Регионално развитие”, мярка „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”.
Целта на съвместния проект е създаване на имиджов продукт на региона, създаване на туристически бранд, разпознаваем от потребителите, търсене на нови пазари на регионалните продукти, насърчаването на предлагането на туристически услуги извън сезона и др.
Обявената мярка за маркетинг на дестинациите с културно-историческо и природно наследство ще допринесе за развитието на потенциала и туристическата индустрия в региона, обхващащ тези съседни общини. Общият размер на безвъзмездната финансова помощ по схемата е от 200 000 лв. до 500 000 лв. Кандидатът трябва да има и задължителен собствен принос от 5%.
Първата среща между представители на петте общини бе по инициатива на община Казанлък през ноември 2011 г.  На втората работна среща, в Павел баня, бе представена концепцията на проекта, както и бе уточнено неговото наименование – „Долината на розите и тракийските царе”. На срещата присъстваха кметът на община Казанлък Галина Стоянова, кметът на община Мъглиж Господин Господинов, кметът на Павел баня Станимир Радевски, зам.-кметът на Сопот Камен Шаралиев, водещият експертен състав по проекта от София, координаторите по проекта от общините – партньори, представители на туристически фирми, музеи и др.
Община Карлово беше представлявана от Деспа Ненова – главен експерт Туризъм, Румяна Христова – главен специалист Туризъм и Ангел Рунташки – секретар на Туристическо дружество “Васил Левски” - Карлово Крайният срок за подаване на предложенията е 15 март 2012 г.
Снимка: Архив БГНЕС


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg