EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Студентите и корпоративният свят в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Студентите и корпоративният свят в България

mail13:20 | 09.02.2011прегледи 1026 коментарикоментари 0


За поредна година AIESEC, най-голямата студентска организация в света, организира събитието Бизнесът в действие, фокусирано в три области: Мениджмънт, Корпоративна социална отговорност и Техническо предизвикателство. То ще се проведе в рамките на 3 дена (18, 19, 20 март) с участието на над 300 делегати. Проектът е организиран от локалните секции на AIESEC в Техническия университет и УНСС.
Целта му е да срещне студенти с водещи работодатели в сферата на икономическите и техническите науки. Партниращите организации ще предоставят реални бизнес казуси за решаване на студентите. Така компаниите ще имат възможност да проверят професионалните умения на участващите младежи. Победителите ще могат да проведат стаж в съответната компания и ако докажат професионализма си, да продължат работата си там.
Сред партниращите организации до момента са били Renault, Enel, Devin, SAP, Roca, Schneider, Bulwork, Infragistics, ICB, Оскар-ел.
Събитието включва презентации, дискусии и обучителни семинари на участващи компании. През втория ден ще се проведе решаването на казусите. Предварително селектираните участници ще бъдат разделени на отбори и ще работят на състезателен принцип. През третия ден ще се представят решенията и ще се проведе награждаването на победителите. Предишните му издания доказаха огромния интерес, както на студентите, така и на представителите на корпоративния свят към сътрудничеството помежду им.
Проектът представлява сериозно предизвикателство и проверка на възможностите на българските студенти и реалните изисквания на бизнеса. Чрез него младите хора могат да приложат на практика наученото, а компаниите – да получат свежи и иновативни предложения. Непосредственият контакт между участниците и подбраните компании партньори е начин те да открият допирни точки и общ интерес. Ще бъдат подложени на проверка презентационните умения на студентите, техните възможности за изготвяне на цялостни концепции, работата им в екип, тяхната креативност ще. Накрая ще останат само най-добрите и мотивирани. Реалните казуси и конкурентната среда ще бъдат своеобразна бизнес симулация. По време на нея младежите ще могат да демонстрират качествата и желанието си за кариерно развитие. Проектът е и повод за обществена дискусия по въпросите на образователната система и нейната релевантност.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg