EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Стартира процедура за обходен път на Плевен

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Стартира процедура за обходен път на Плевен

mail08:05 | 23.03.2020прегледи 6610 коментарикоментари 0


Агенция „Пътна инфраструктура“ откри тръжна процедура за изработването на разширен идеен проект за югоизточен обходен път на град Плевен. Бъдещият изпълнител ще трябва да изработи разширен идеен проект и да направи пълни инженерно-геоложки проучвания и подробен устройствен план - парцеларен план (ПУП-ПП) за изграждане на обходното трасе, чрез който транзитният трафик ще се изведе от централната част на града. Индикативната стойност на обществената поръчка е до 1 млн. лв. без ДДС, а срокът за изработване на проекта е 90 дни.

Обходният път ще осигури удобна и безопасна връзка за трафика от Русе по път І-3 Бяла - Ботевград и от фериботния комплекс Никопол - Турну Мъгуреле по път ІІ-34 Никопол - Плевен, както и за очаквания засилен тежкотоварен поток към Русе по път ІІ-35 Плевен - Ловеч след цялостното изграждане на АМ „Хемус”.

Бъдещият изпълнител ще трябва да разработи 2 варианта на трасе. Те трябва да са по направлението на т. нар. „жълт” и „син пунктир”, изработени през 2007 г. “Жълтият” вариант започва от пътен възел “Балканстрой” на път ІІ-35 Плевен - Ловеч и е с по-малка дължина - близо 5 км, но преминава в непосредствена близост до природен парк “Кайлъка”. При разработването на този вариант трябва да се има предвид, че строителство в природния парк е недопустимо. Вариантът “Син пунктир”, с дължина около 19 км, започва от пътен възел “Гривица”, като предимството му е, че не засяга природен парк „Кайлъка“, но пресича защитената зона „Студенец“. Препоръчва се при разработването на този вариант да бъде потърсено техническо решение, с което трасето да се включи в пътен възел „Балканстрой”.

И двата варианта имат своите особености и именно проучването трябва да отговори кой е по-подходящият от техническа, експлоатационна и екологична гледна точка за строителство. След проучването ще бъде проведена процедура по реда на Закона за опазване на околната среда, а след това ще се пристъпи към детайлно разработване на одобреното трасе.

Срокът за подаване на офертите е до 24 април 2020 г.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg