АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Спад на потребителското доверие в Германия
Потребителското доверие в Германия леко се е понижило на фона на очакванията, че икономическият растеж на страната ще се забави, макар да остава силен, предаде Асошиейтед прес.
Нюрнбергският институт за пазарни проучвания GfK съобщи, че неговият предварителен индекс на потребителското доверие е отстъпил до 5,4 пункта за януари спрямо 5,5 пункта за декември.
Подиндексът, измерващ очакванията на потребителите за идната година, се е понижил след 6-месечно рязко покачване.
Според института потребителите "вярват, че възстановяването на германската икономика напредва, макар да мислят, че необичайно силното темпо през последните месеци не може да бъде изцяло запазено".
Очакванията, свързани с доходите и склонността към купуване, също са намалели, но и трите показателя са доста над равнищата си от преди една година, отбелязва АП.
Tweet |
|